טרגדיה: תושב אשדוד טבע למוות לאחר שניסה להציל משפחה מטביעה

תושב אשדוד כבן 45 נכנס לאגם בזיקים והציל אם ושלושת ילדיה שנקלעו למצוקה והיו בסכנת טביעה. לאחר החילוץ נעלם ולאחר חיפושים ארוכים הוא נמשה מהמים ללא רוח חיים
צילום: מאיר אביבי תיעוד מבצעי מד"א

תושב אשדוד כבן 45 טבע למוות באגם זיקים. האירוע התרחש לפני מספר שעות, לאחר שהגבר זינק למים בכדי להציל אמא וילדיה שהחלו לטבוע. לאחר החילוץ הוא נסחף בעצמו בזרם ונעלם.

כוחות גדולים של כיבוי והצלה ערכו סריקות ביחד עם צוללנים, ולאחר זמן קצר נמצא האיש כשהוא מחוסר הכרה. ניסיונות צוותי מד"א להצילו לא הצליחו ומותו נקבע במקום.

פראמדיק מד"א איתן לסרי וחובש רפואת חירום במד"א בן טטרו סיפרו:"כשהגענו לחניון של חוף זיקים הוציאו אלנו באמצעות רכב שטח את הטובעים שחולצו מהאגם ע"י אזרחים כשהם בהכרה וסובלים מקושי קל בנשימה ותשישות. הכנסנו אותם במהירות לאמבולנסים ופינו אותם במצב קל לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי שכלל מתן חמצן".

לאחר כשעה ארוכה של חיפושים, הנעדר אותר ע"י צוללנים של המשטרה כשהוא מחוסר הכרה. צוותים של מד"א קבעו את מותו לאחר ניסיונות החייאה.

יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך