נפגש בעליון. מ.ס אשדוד סיימה את העונה בניצחון ובמקום השמיני…ובעונה הבאה?

בשנה הבאה הקבוצה רוצה פלייאוף עליון. יש לה את היכולת, ראינו את זה במשחקים האחרונים, כולל בחמישי מול חדרה בה ניצחה אשדוד 1:3. אשדוד סיימה את העונה במקום השמיני בליגה. נפגש בעונה הבאה....בעליון?
אזולאי בעוד כיבוש. צילום: טל אקוקה.

במסיבת הסיום של מ.ס אשדוד ביום רביעי, הבהיר המאמן רן בן שמעון כי בעונה הבאה הוא רוצה פלייאוף עליון. במשחק האחרון בפלייאוף התחתון, בחמישי, מול הפועל חדרה, נראה היה שהשחקנים הפנימו את המסר. אשדוד ניצחה, במשחק כמעט חד צדדי – 1:3 וסיימה במקום השמיני בליגה.

כפי שהרגילה אותנו בתקופה האחרונה מ.ס אשדוד מעורבת בשער מהיר. כבר בדקה ה-4. שלומי אזולאי הניף את הרגל מ-20 מטר ושחרר בעיטה מצוינת, הישר לחיבורים.. שער שמיני העונה לקשר – שיא אישי בליגת הע. עוד אמרנו גול וכבר הגיע השני. 5 דקות אח"כ קמהאני העביר כדור רוחב, יחזקאל המשיך פנימה וקבע את שערו השביעי העונה, והשני במשחק של אשדוד 0:2.

מ.ס אשדוד בעטה 13 פעמים לשער חדרה במצית, מתוכם 6 פעמים למסגרת, ובכל זאת ירדה רק עם 2 שערי יתרון, כשיכולה הייתה לכבוד לפחות עוד שניים. אויל בעונה הבאה ילמדו מזה. בינתיים הייתה להם המחצית השנייה לתקן.

שגיב יחזקאל עם השני (צילום: טל אקוקה)

חדרה חזרה טוב יותר מחדר ההלבשה כדי לחזק את האירמה הידוע שאם לא כובשים, אז סופגים. (52) עמית מור העביר כדור רוחב, זיקרי המשיך פנימה – אולם השער הנפסל בטענת נבדל. אבל לאחר הייתעצות עם ה-VAR השער אושר. רק 1:2 לאשדוד. אשדוד חזרה מהר למשחק וכבשה. היא לא נתנה לחדרה לגנוב נקודה במשחק שבו אשדוד הייתה עדיפה. עידן דהן (60) הלהיט החדש של אשדוד, שנכנס פחות מדקה קודם, פרץ קדימה והקשית בסיוע הגנת האורחת עלה מעל אג'ידה. 1:3 לאשדוד, ושער שלישי לדהן בפחות משני משחקי ליגה. אגוזי (94) מנע מחדרה שער מצמק, כמעט עם השריקה לסיום המשחק והעונה.

ככה זה גם נגמר, 1:3, משחק אחרון לעונת 2019-2020. העונה הזו, "עונת הקורונה", נגמרה בניצחון…ומי יודע אולי זה סימן לבאות. לעונה הבאה. בכל מקרה באשדוד רוצים להיפגש בשנה הבאה בעליון.. בפלייאוף העליון. מקום שמיני גם בעונה הבאה לא בתוכניות.

מ.ס אשדוד: שושן (אגוזי, 46), סזנו, אוואני, ברדע, קמהאני, אבו עקל (מואסי, 81), גורדנה, אזולאי, סיסאי (רנאן, 59), דוד (כנעאן, 67), יחזקאל (דהן, 59).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך