הנתונים המדאיגים: ראש העיר החליט לפרסם את מספר הנדבקים לפי רובעים

בעקבות הסגר ברבעים האדומים, החליט ראש העיר לפרסם את נתוני התחלואה לפי אזורים, כאשר הנתונים שנחשפים מדאיגים במיוחד

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודיע לפני זמן קצר בדף הפייסבוק שלו כי "בעקבות ההחלטה להכריז על הרובעים ג׳ ז׳ ו-ח׳ כאזורים מוגבלים, קיימתי הבוקר הערכת מצב, עם גורמי פיקוד העורף המשטרה והביטחון, ומטה קורונה בעירייה, במטרה לבנות תוכנית התמודדות לאור המשמעויות הנובעות מהנחיות החוק, על אזור מוגבל".

לסרי הוסיף "עבור תושבי הרובעים שהוכרזו, ועבור כלל תושבי העיר, לאורך תקופה זו, האמורה להסתיים בעוד שבוע בדיוק. מדובר במצב מורכב מאוד מהרבה בחינות, ואני מבטיח לכם, שאנו מוכנים וערוכים לספק כל סיוע שיידרש, כדי לאפשר לכל תושב לעבור את התקופה הזו, עם מענה מלא לכל צורך חיוני עבורו. ובעיקר, עם הצלחה בבלימת התפשטות נגיף הקורונה".

ראש העיר הודיע "במסגרת הזו, וכדי להגביר את שיתוף הפעולה, בשמירה על ההנחיות מצד כל תושבי העיר, וכפי שהמדינה מפרסמת מדי יום, את שיעורי התחלואה בכל ישוב ברחבי המדינה, הנחיתי לפרסם החל מהיום, באתר העיריה ״זירת קורונה״ את נתוני התחלואה היומית בכל רובע בעיר, עם שיעור התחלואה לאלף נפש, בכל רובע".

לגבי ההחלטה הזו הוא הוסיף כי "מידע זה, יאפשר לכם, להיות מודעים להיקף התחלואה, בסביבת המגורים הקרובה שלכם. ובתקווה גם ישפר את שיתוף הפעולה שלכם, כפי שתוכלו לראות מהמצב נכון להיום, כבר ניתן לראות בהדגשה, את הרובעים שנמצאים בסיכון הידרדרות לשיעורי תחלואה גבוהים. לכן, ובהמשך להודעותיי הקודמות, אני שב ומדגיש בפניכם, את החשיבות הקריטית, של הקפדה על ההנחיות-
חבישת מסיכה, שטיפת ידיים בסבון או חומר חיטוי לעיתים קרובות, וריחוק חברתי".

לסיום אמר "אנו נחושים לעשות הכל, בהסברה ובאכיפה מוגברת, כדי לבלום את התפשטות הנגיף, ושמירה על בריאות וחיי תושבי העיר. אשדוד חזקה ביחד, תומכת בתושבי הרובעים שהוכרזו כאזור מוגבל, מגלה אחריות אישית, ולוקחת חלק במאמץ הלאומי, במיגור מגיפת הקורונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך