הסיכוי האחרון של מכבי אשדוד

נועלת הטבלה מאשדוד תתארח אצל הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע, בידיעה שרק ניצחון בקונכיה ישאיר לה סיכוי במאבק נגד הירידה ללאומית (18:00, STARS5). הפסד נוסף של אשדוד יחרוץ כמעט סופית את גורלה לרדת לליגה הלאומית.
ינסו לשרוד. מכבי אשדוד. (צילום: באדיבות מנהלת הליגה)

במכבי אשדוד יודעים, הפסד היום, בעימות ישיר חמישי להפועל באר שבע והם ירדו מעשית .שתי נועלות הטבלה בליגת ווינר סל יתמודדו בהיכל הקונכיה, שם  באר שבע תארח את מכבי אשדוד (18:00, שידור ישיר בערוץ STARS5, שופטים: עופר מנהיים, ליאור ביניש, דוד קולנגי). הפער בין הקבוצות עומד כרגע על חמש נקודות וכאמור הפסד נוסף של אשדוד יחרוץ כמעט סופית את גורלה לרדת לליגה הלאומית. אלכס צ'וברביץ' חוזר לסגל האורחת, אלונזו קולמן נרשם אך נמצא בספק להתמודדות.

מכבי אשדוד ספגה את הפסדה החמישי ברציפות, 93:87 בחוץ מול הפועל "יוסי אברהמי" אילת. "הדולפינים" התאוששו מרבע ראשון רע (30:16), כפו סיום צמוד ואף קיבלו מספר הזדמנויות לעלות ליתרון ברבע הרביעי, אך שוב ירדו מנוצחים. ג'יי.אר הולדר קלע 20 נקודות, זאק קאת'ברטסון תרם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים. פול סטול קלע 12 נקודות ומסר 13 אסיסטים והוא זקוק ל-5 נקודות נוספות כדי להגיע ל-1,000 בקריירה בליגת ווינר סל.

באר שבע ניצחה בארבעה מחמשת המפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, שלושה מהם בפער של 15 נקודות ומעלה, כולל 77:101 ביתי בסיבוב שעבר. עם זאת, הניצחון היחיד של "הדולפינים" בקונכיה היה בסיבוב השלישי אשתקד: 88:97 עם 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-10 אסיסטים של סטול. בכל אחד משני הניצחונות על הצהובים-כחולים מהנמל העונה, החבורה של רמי הדר קלעה 14 שלשות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך