הסגר על רובעים ג' ז' וח' החל. המשטרה אוכפת אותו מהבוקר

כבר משעות הבוקר המשטרה נמצאת ברובעים ומפקחת על קיום הסגר שהטילה המממשלה. אי וודאות ודאגה בקרב תושבי האזורים הללו. ראש העיר ד"ר לסרי: "להערכתי, מדובר בהחלטה מוטעית, שתגרום לפגיעה מיותרת בשגרת חיי התושבים ללא השפעה מהותית על שיעורי התחלואה ברובעים אלה".

תושבי רובעים ג' ז' ו-ח' באשדוד התעוררו הבוקר לסגר. המדובר במצב שגורם לאי וודאות, בלבול ודאגה בקרב תושבי האזורים, שלא יודעים כיצד לפעול וחוששים מהמצב. המשטרה כבר נמצאת ברבעים האלה משעות הבוקר ומפקחת על קיום הסגר. הוקמה הפרדה בין אזורי ג' ז' ו-ח' ליתר העיר, וכל מי שמנסה לצאת עובר תשאול.

ראש העיר ד"ר לסרי. לא אוהב את ההחלטה. (צילום: פאבל)

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שלח מסר לתושבי העיר בו הוא ממסה להרגיעם ויוצא נגד החלטת הממשלה, אך מבקש לקיימה:

תושבי אשדוד, וועדת השרים  בראשות ראש הממשלה, החליטה אמש על הטלת סגר מלא על הרובעים ג׳, ז׳ ו-ח׳ באשדוד החל מהבוקר למשך שבוע ימים.  להערכתי, מדובר בהחלטה מוטעית, שתגרום לפגיעה מיותרת בשגרת חיי התושבים ללא השפעה מהותית על שיעורי התחלואה ברובעים אלה. אולם, עלינו לכבד ההחלטה, לסייע לכוחות הביטחון, ולעמוד לימין התושבים ברובעים אלה כדי להקל עליהם את תקופת הסגר, ככל שניתן ובכל סיוע שיידרש. אני שב ומבקש מיכם תושבים יקרים, לשמור על משמעת עצמית גבוהה, להקפיד על ההנחיות ולמנוע בכך את התפשטות הנגיף באשדוד. אשדוד חזקה מחבקת ומחזקת את תושבי הרובעים ג׳ ז׳ ו-ח׳.  ליבנו איתכם באיחולי בריאות טובה וסיום מהיר ומוצלח של הסגר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך