בן שמעון: "מחכים בשקיקה לעונה הבאה, בה הסטנדרטים יעלו"

מ.ס אשדוד ערכה היום, רביעי, את האימון האחרון שלה לעונה הזו. אשדוד תפגוש בחמישי למשחק לפרוטוקול בלבד את הפועל חדרה (20.15, איצטדיון הי"א), כשהיא חושבת כבר על העונה הבאה.
בן שמעון.

זהו. ברביעי הסתיים האימון האחרון של מ.ס אשדוד לעונה הקרובה. אשדוד תערוך בחמישי את משחקה האחרון לעונה הזו. היא תפגוש את הםועל חדרה (20.15, איצטדיון הי"א), כשהראש כבר בעונה הבאה. המאמן רן בן שמעון הבהיר בדיוק מה הוא רוצה כמטרה לעונה שתבוא.

בן שמעון: "אחרי הרבה זמן זה נראה כאילו אשדוד במקום להתעסק במאבקי הישרדות, כבר מחכה לעונה הבאה. היה לנו אימון אחרון של העונה והוא היה בקצב גבוה מאוד. אנחנו מחכים בשקיקה לעונה הבאה".

בן שמעון הוסיף: "מהרגע שהגעתי היה לי חשוב מאוד לשים ביסודות של המועדון קודם כל גישה יותר רצינית, ויחד עם זאת נתתי זמן להינות. לאט לאט רואים שהקבוצה נהנית מהכדורגל שלה ולא סובלת ממנו. לשנה הבאה הסטנדרטים יעלו, נרצה קבוצה הרבה יותר תחרותית, שהמקום שלה בטבלה הרבה יותר גבוה מספיק עם הישרדות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך