הורים: יש בקייטנה ילדים מעל המותר. העירייה: המספרים לא מדויקים אבל יתכן שנשבץ מחדש.

ההורים טוענים כי יש קייטנות רבות שבהן מספר הילדים מעל 28 כפי שמותר. העירייה בתגובה: "רישומי העירייה אינם עולים בקנה אחד עם הנתונים שמסרו ההורים. יחד עם זאת, כיוון שעל פי משרד החינוך ניתנה ארכה (פעמיים) והרישום יסתיים רק ב-1.7 , נמתין לראות מה תהיה תמונת הרישום הסופית נוכל לארגן את השיבוץ מחדש בהתאם להנחיות".
ילדים מחזיקים אייפון
אילוסטרציה

הורים לילדים שנרשמו לקייטנות עירוניות טוענים כי כמות הילדים בקייטנות עוברת את המספר 28, המותר על פי הנחיות משרד הבריאות בשל הוראות הקורונה, וכי איחדו בכמה הזדמניות שני גנים ויותר יחד.

ההורים גם הקימו קבוצת וואטצאפ בנושא וכתבו את הכמויות בכל קייטנה, שנפתחה היום, רביעי ה-1.7. על פי ההורים,  בגן גולשים 1 וגן גולשים 2 ברובע ד',  יש יחד כ- 35 ילדים. בגן שחם וגן זוהר, ברובע יז, יש – 34 תלמידים. בגן כסיף 1 וגן כסיף 2 באזור ד',  יש 29 ילדים. לדברי  מההורים יש עוד דוגמאות בעניין בגנים אחרים..

מהעירייה נמסר: "רישומי העירייה אינם עולים בקנה אחד עם הנתונים שמסרו ההורים. באופן כללי, למעט 3 מסגרות גן ובהם 30, 31 ו-34 ילדים, כל הגנים עומדים במסגרת שקבע משרד החינוך. יחד עם זאת, כיוון שעל פי משרד החינוך ניתנה ארכה (פעמיים) והרישום יסתיים רק היום (1/7), נמתין לראות מה תהיה תמונת הרישום הסופית. לכשתצטייר תמונת הרישום המלאה, עיריית אשדוד תוכל לארגן את השיבוץ מחדש בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות, ולעדכן את ציבור ההורים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך