בית הספר נסגר בגלל קורונה, יום ההולדת של האחיות בוטל

ביום שני הודיעו לילדי בית הספר אריאל כי בגלל חולה מאומת הן ייכנסו לסגר. אבל עבור האחיות אגם ונויה איטח המדובר היה לא סתם בבידוד, אלא כזה שגרם לביטול יום ההולדת שלהן, כי כל הילדים מכתותיהן נשארו בבית על פי ההוראות ולא יכלו להגיע.
יום הולדת ללא חברים לכיתה. נויה ואגם איטח.

איך קורונה קשורה לשתי בנות שחגגו יומולדת? או נכון יותר לא חגגו.

האחיות נועה ואגם איטח בנות 10 ו-7 חיכו לחגיגת יום ההולדת שלהן. אביהן איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, ביחד עם אימן חיה הכינו עבורם יומולדת מיוחד, הם הזמינו את הכיתות של השתיים וחברות נוספות ואפילו הזמינו להן פירות מעוצבים פרי מחברת "העיצוב של מורד".

אין מי שיאכל. וגם אי אפשר לתרום.

אבל אז הגיעה הודעה מעיריית אשדוד כי חולה קורונה מאומת התגלה בבית הספר אריאל. שתי הבנות אגם ונויה, לומדות בבית הספר ונכנסו לבידוד על פי ההוראות של משרד החינוך הועירייה. אבל באותו היום שהן נכנסו לבידוד הן אמורות היו לחגוג יומולדת. לכן הכל בוטל. הצער הרב של הבנות גרם להורים להבטיח להן שכשהבידוד ייגמר, יחגגו להן שוב.

את עיצובי הפירות הבנות ביקשו לתרום למי שירצו, אבל גם את זה הוא לא ניתן היה לעשות, שכן איש לא היה לוקח משהו מביתו של מי שנמצא בבידוד בשל חשש לקורונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך