מהו גוגל לעסקים ואיך הוא יתרום לעסק שלך?

עסקים קטנים משפיעים לא פחות מעסקים גדולים, ומביאים ללקוחותיהם שירות איכותי עם ערך מוסף. הבעיה היא שלעסקים הקטנים קשה להחזיק את הראש מעל המים, לנוכח המתחרים הגדולים שלהם המאיימים להטביע אותם. למרבה המזל, לגוגל יש שיטות קידום שעוזרות דווקא לעסקים הקטנים וגורמות להם להיראות גדולים ברשת. אחת הכלים המשמעותיים של גוגל בנושא זה הוא גוגל לעסקים.
צילום: FREEPIK

גוגל לעסקים – מה זה אומר?

גוגל לעסקים (או באנגלית Google My Business) הוא כלי חינמי המאפשר לעסקים לפתוח דף חשבון בגוגל ולנהל את העסקים מהכיוון הרצוי. כך שכל עסק, גם עסק מתחיל או קטן, יכול להשקיע בחשבון הגוגל שלו כדי למשוך אליו כמה שיותר לקוחות. 

מה מיוחד בגוגל לעסקים?

גוגל לעסקים מעניק מגוון רחב של יתרונות. בין אם כבר פתחתם חשבון עסקי בגוגל ובין אם אתם עדיין מתלבטים, כדאי בהחלט להכיר את היתרונות האלה מקרוב ולנצל אותם על מנת לקדם את העסק.

אפשרות לקידום לוקאלי

קרה לכם פעם שדווקא הלקוחות הקרובים אליכם החמיצו אתכם? ובכן, לגוגל לעסקים יש אפשרות לקידום לוקלי אשר עושה את כל ההבדל. אם יש לכם מסעדה בתל אביב או מספרה בחיפה, עליכם לבצע חקר מילות מפתח כדי לבדוק אילו מילות חיפוש כדאי לקדם, ולהכניס אותן לחשבון העסקי שלכם בגוגל. באמצעות העמוד העסקי ניתן למקד את פעילות הגולשים לעסק שלכם. כך שברגע שהם יקלידו את מילות החיפוש ואת שם האזור, הם יגיעו לעסק המקומי שלכם בתוספת סימון על המפה של גוגל. 

מגיעים ללקוחות איכותיים באמת

גולשים המחפשים שירות מסוים במנוע החיפוש של גוגל, הם גולשים ממוקדים שיודעים מה הם רוצים. כשאתם פותחים עמוד עסקי בגוגל, אתם למעשה עוזרים לגולשים הנחושים האלה להגיע אליכם. ומכאן הדרך להיכרות ביניכם קצרה: אתם מקבלים לידים רלוונטיים של גולשים שבאמת זקוקים לשירות שלכם, ולא לידים של גולשים משועממים שרוצים לבזבז לכם את הזמן. 

גוגל לעסקים הוא כרטיס הביקור שלכם

מעבר לפרטים הטכניים שאתם חייבים לכלול בעמוד העסקי שלכם (שם העסק, כתובת, שעות פתיחה, מספר טלפון ופרטי התקשרות נוספים), ניתן להוסיף שורה ארוכה של פרטים רלוונטיים שיעזרו לגולש להגיע לכלל החלטה לפנות אליכם. קיימת אפשרות לכתוב כמה מילים על העסק, להוסיף תמונות ולהראות את דירוג הגולשים. מכיוון שגולשים נוטים לסמוך על דעות של אחרים, מומלץ לבקש מכמה לקוחות ותיקים שלכם לכתוב כמה מילים טובות על העסק. זה ישדרג את נראות העסק בגוגל עסקים. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך