ממשיכים לשבור שיא: 64 נדבקים ביממה אחת באשדוד

המגפה הקשה ממשיכה להכות בעיר אשדוד ומספר החולים ממשיך לזנק, במקביל פיקוד העורף נכנס לעיר אשדוד לראשונה מאז הגל הראשון

שיאי הקורונה בעיר אשדוד נשברים יום אחרי יום, אם חשבנו שאתמול היה היום בו נמצאו הכי הרבה נדבקים בעיר, היום נוכחנו לדעת שהמספר ממשיך להגיע לשיאים חדשים.

ביממה האחרונה הגיע מספר הנדבקים בעיר אשדוד ל- 670! כאשר ביממה נחשפו 64 תושבי העיר שנדבקו בנגיף. העיר אשדוד קטפה ביממה האחרונה את המקום הרביעי במספר נדבקי הקורונה כאשר עקפה את בית שמש.

הנתונים המלאים שהתפרסמו ע"י משרד הבריאות:


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

עוד כתבות שיעניינו אותך

Back to top button

תפריט נגישות