קבינט הקורונה החליט: התקהלויות יוגבלו ל-50 איש

בבריתות, בהלוויות ובבתי כנסת לא יותרו יותר מ-50 נוכחים. מופעי תרבות ואולמות אירועים יוחרגו מכך ושם מספר המשתתפים המקסימלי המותר יהיה 250 איש. חתונות: מ-9 ביולי עד 100 איש באולמות סגורים.

לאחר העימותים בין משרד הבריאות לשרים אתמול, קבינט הקורונה החליט היום, שני, פה אחד לקבל את המלצת משרד הבריאות להתיר התקהלות רק עד 50 איש. עם זאת, מופעי תרבות ואולמות אירועים יוחרגו מכך ושם מספר המשתתפים יוכל להגיע ל-250 איש ללא אפשרות להגדיל את הקהל. בנוסף אישרו השרים כי הסטודנטים יוכלו להיבחן מרחוק.

הגבלת ההתקהלות ל-50 איש כוללת בין היתר בריתות והלוויות, וכן התקהלויות בבתי תפילה. בנוגע לחתונות מספר המשתתפים המקסימלי עד 9 ביולי יהיה 250 איש. בגני אירועים ובמקומות פתוחים המספר המקסימלי יוסיף להיות 250 איש, אבל באולמות סגורים – רק 100 איש. הגבלה זאת תהיה בתוקף עד 31 ביולי.

בתוך כך, קבע קבינט הקורונה כי קבינט הקורונה כי בתי הספר של החופש הגדול יפעלו כסדרם. לפי משרד החינוך, כל קבוצה תמנה 28 תלמידים בממוצע, לעומת 35 בתכנון המקורי. במשרד ציינו כי פעילויות רבות יועברו למרחב הפתוח ככל שיתאפשר וייעשה שימוש גם בכיתות שלא לומדות בחופש הגדול כדי לרווח את התלמידים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך