לנה שיינין ממכבי AOV אשדוד קיבלה אזרחות ישראלית וחתמה לעוד עונה

לנה שיינין, אחת השחקניות ההתקפיות המובילות בליגת העל בכדורעף, תמשיך לעונה שנייה במדי הקבוצה האשדודית. מנהל ומאמן קבוצת הנשים, אורי שפירא: "היא הוכיחה העונה שהיא אחת השחקניות הטובות בארץ". לנה הגיעה לארץ כשחקנית זרה לפני שבע שנים. במהלך שהותה בארץ היא התחתנה ונולדו לה שני ילדים.
לנה שיינין. (צילום: מכבי AOV אשדוד).

קבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד עשתה עונת בכורה חלומית כשמוקמה במקום השלישי והבטיחה את הביתיות בפליאוף, וכל זה בעונה הראשונה בליגת העל. אם להתרשם מההחתמה הראשונה לעונה, נראה שבקבוצה ממשיכים לכוון גבוה גם בעונה הקרובה. לנה שיינין (29) המצליבה הבכירה של הקבוצה, האריכה את החוזה ותמשיך לעונה שנייה במדי הקבוצה האשדודית. שיינין בלטה מאוד בעונה החולפת כאחת השחקניות ההתקפיות הטובות ביותר שיש לליגת העל להציע.

שיינין בפעולה.

מנהל ומאמן קבוצת הנשים, אורי שפירא, אמר: "לאחר עונה נהדרת בה הוכיחה את יכולותיה ותרומתה האדירה להצלחת הקבוצה, אנו מאושרים שהיא נשארת בקבוצה ותסייע לנו בהשגת מטרות הקבוצה בעונתה השנייה בליגת העל. לנה שחקנית ורסטילית ואיכותית שהוכיחה העונה שהיא אחת השחקניות הטובות בארץ. אין לי ספק שהיא תתרום לנו רבות בעונה הקרובה".

לנה הגיעה לארץ כשחקנית זרה לפני שבע שנים. במהלך שהותה בארץ היא התחתנה ונולדו לה שני ילדים. לפני כחודשיים היא קיבלה את האזרחות הישראלית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך