3 סוגים של שרשראות לאירועים שכל אישה צריכה

מזה מאות שנים, שרשראות מעטרות את צווארן של נשים כאביזרים יפהפיים שמהווים ביטוי לאומנות משובחת של עיצוב תכשיטים ולסגנון אישי. באופן מפתה, שרשראות לאירועים מושכות את תשומת הלב אל הצוואר כהשלמה לפיסת הפאזל האחרונה של המראה, ומאפשרות לנשים לצאת בגאווה לכל אירוע, כולל לצעדה על השטיח האדום.
צילום: יח"צ

ועדיין, קל יותר לחלום על תכשיטים אבל קצת מורכב יותר למצוא את התכשיט הנכון. עם מגוון עצום של אבנים, דגמים וסגנונות, בחירת שרשראות לאירועים יכולה להרגיש לעתים קרובות כהחלטה מכריעה. איזה אורך מתאים? איזו אבן הכי מתאימה? והאם ענידת שתיים או שלוש שרשראות מעידה על טעם טוב או בדיוק להיפך? מאמר זה מרכז את שלושת הסוגים של שרשראות לאירועים, שכל אישה צריכה שיהיו לה בתיבת התכשיטים שלה. 

מאירועי השקות אופנה ועד לאירועים משפחתיים, תמצאו כאן שרשרת שתתאים לכל אירוע ולכל מצב רוח. אז הכינו את תיבת האוצרות שלכם, כי היא עומדת להתמלא בתכשיטים מדהימים.

1. שרשרת ארוכה תמיד תהיה באופנה

הרשימה מתחילה עם שרשרת קלה יחסית להתאמה. השרשרת הארוכה מורכבת ברוב המקרים משרשרת יחידה שממוקמת בין החזה לטבור. שרשראות ארוכות מתאימות לערב בתיאטרון או להופעה מוסיקלית, ואפשר לבחור שרשראות בסגנון וינטאג' שיש להן קסם פלרטטני. 

נשים שמעדיפות שרשראות לאירועים שהן רב-תכליתיות, יכולות לבחור שרשראות שמתאימות גם להלבשה יומיומית, עם שרשרת ארוכה אחת ללא אבזם, ואפשרות ענידת השרשרת כפיסת תכשיט ארוכה או ככריכה סביב הצוואר, קשירת לולאה או אפילו קשירה באינסוף שיטות. זהו פריט בקופסת התכשיטים שתמיד יתאים, וסביר שלא ייצא מהאופנה.

2. שרשרת מרובת גדילים

למה לענוד שרשרת אחת כשאפשר לענוד כמה שרשראות בבת אחת? זו ודאי הייתה המחשבה של יוצר השרשרת מרובת הגדילים, שמורכבת מגדילים מרובים קשורים זה לזה באמצעות מעטפת אחת, שלעתים קרובות מעוטרת להפליא. 

סגנון זה של שרשראות לאירועים יוצר מראה זוהר, והן מורכבות לרוב מפנינים או חרוזים מחומרים איכותיים. שלא בדומה לשרשראות ארוכות, הגדילים מתהדרים במראה מורכב יותר. הנה עובדה נחמדה: אודרי הפבורן ענדה מחרוזת פנינים מורכבת מיהלומים בסרט 'ארוחת בוקר בטיפאני'. ואין צורך להכביר מילים.

3. שרשרת תליון קרובה ללב

שרשרת תליון היא הסוג הנפוץ ביותר של שרשראות, ומורכבת מפריט מרכזי משתלשל כנקודת המוקד של השרשרת. סגנונות אלו של שרשראות לאירועים יכולים לנוע בין אבני חן יקרות ועד תליונים מעוצבים שמושכים את העין ואת תשומת הלב לכוכב העדין של היצירה.

שרשראות תליון רכות ועדינות הן קלאסיות ואלגנטיות מאוד, והן מתאימות היטב למחשופים עמוקים שנשם מתהדרות בהן באירועים, או שאפשר לענוד אותן בסגנון אגבי כפריט יומיומי. אפשר גם לבחור גרסאות קצרות יותר של שרשראות תליון כמתנות מתוקות ובלתי נשכחות. למה? כי התליון תמיד יהיה קרוב ללב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך