בן 50 שרכב על אופנוע נפצע באורח בינוני בתאונה באשדוד

התאונה ארעה ברחוב יהודה הלוי פינת בלפור באשדוד. רוכב האופנוע שנפצע בתאונה במעורבות רכב פרטי, באורח בינוני, פונה לבית החולים אסותא. הוא סובל מחבלות בגפיים ובגב.
צילומים: דוברות איחוד הצלה.

תאונה ארעה היום, שני, בה היו מעורבים רוכב אופנוע כבן 50 ורכב פרטי, ברחוב יהודה הלוי פינת בלפור באשדוד.

אברהם פורגס חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. בסיוע חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופנוע שנפצע באורח בינוני. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא".

 

 

 

 

דוברות מד"א: בשעה 10:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב בלפור באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא גבר בן 45 במצב בינוני דוברות מד"א: בשעה 10:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב בלפור באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא גבר בן 45 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובגב.

 

.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך