קבוצת נמיר – ממנפת את עתיד הדרום

תחום הנדל"ן בישראל זוכה בשנים האחרונות לתנופה חסרת תקדים הודות לביקוש ההולך וגובר לדירות ובתים למגורים וגם להשקעה. מלבד נדל"ן פרטי, גם נדל"ן מסחרי הפך להיות נושא חם באזורים שהולכים ומתפתחים עם כל שנה שעוברת, כמו אזור הדרום.
צילום יח"צ -גבעת הסביון - פרויקט הדגל של החברה באשקלון

כדי למנף את נושא הנדל"ן בדרום, קבוצה ייחודית אחת קמה מתוך ניסיון רב שנים בנדל"ן וכיום היא עוסקת בבנייה של מבנים חדשים והשבחה של מבנים קיימים. 'קבוצת נמיר' מוציאה כיום לפועל פרויקטים בהיקף נרחב כדי להביא את הדרום לנקודה שהוא יכול להגיע אליה יחד עם כל התושבות והתושבים באזור.

בנייה משותפת לעתיד בטוח

שיתוף פעולה המבוסס על ניסיון וידע מביאים תמיד לשגשוג משמעותי יותר מאשר עבודה בנפרד, וזה בדיוק העיקרון שעליו מתבססת 'קבוצת נמיר', לאחר שנים של ניסיון ועשייה בתחום הנדל"ן, מאיר וקנין וניר אלעזרא, יוצאי שתי משפחות ותיקות בתחום הנדל"ן, החליטו לעבוד יחדיו כדי להגיע להישגים משמעותיים יותר בתחום.

לאחר פרויקט מוצלח משותף – "מרכז בית גיל" המסחרי שנבנה על שטח של 7,000 מ"ר, מאיר וניר החליטו להמשיך יחד בדרכם ולהוציא לפועל פרויקטים נוספים של נדל"ן. כיום קבוצת נמיר מתמקדת על מספר תחומי נדל"ן מסחרי ופרטי – בנייה של מבנים חדשים, פינוי-בינוי וכן תמ"א 38 הנועד להשבחת מבנים. בשנים הקרובות הקבוצה תהיה אחראית על מגוון פיתוחים בנדל"ן למטרות אכלוס וגם השבחה, מה שיבטיח בנייה איכותית לטווח הקצר והארוך.

קבוצת נמיר – פיתוח עתידי עוד בהווה

עם מבט תמידי לעתיד, קבוצת נמיר שמה דגש על הוצאה לפועל של מגוון פרויקטים על הצד הטוב ביותר. למרות ציפיות רבות שהיו בשנים האחרונות, פרויקטים רבים של בנייה, פינוי-בינוי וכן תמ"א 38 ברחבי הארץ לא יצאו לפועל ואנשים רבים נותרו עם הפסדים כספיים משמעותיים. קבוצת נמיר זיהתה את הבעיה והבינה כי מלבד הקמה והשבחה של מבנים, חשוב גם ללוות פרויקטים בצורה מיטבית.

תוך שיתוף פעולה מלא עם דיירים במבנים קיימים ומבנים עתידיים, המקצוענים של 'קבוצת נמיר' מבצעים כל עבודה מהבסיס ועד סיום הפרויקט. תוך ליווי מלא בהליכים בירוקרטיים ושלבים חשובים נוספים, בקבוצה מוודאים שאף פרויקט לא ייפול בין הכיסאות על מנת שכל דייר ודייר יקבלו את המגיע להם.

ניסיון העבר לימד את עובדי קבוצת נמיר את כל מה שנדרש כדי להוציא לפועל פרויקטים בתחום הנדל"ן מכל סוג, ויחד עם הרצון לבנות עתיד עבור תושבי הדרום, הקבוצה המיוחדת הזו עושה את עבודתה נאמנה. 

הדרום עובר תקופת פריחה נפלאה שמביאה איתה התפתחות בתחום התעסוקה וגם הבנייה. הביקוש ההולך ועולה לנכסים באזור הזה הביא לצורך בחברת נדל"ן שיכולה להבטיח סיום מוצלח של פרויקטים וגם לעמוד בהבטחה שלה. 'קבוצת נמיר' היא הקבוצה שעושה זאת בהצלחה ובאופן עקבי, ועם צוות מקצועי ובעל ניסיון, אנו עתידים לראות כיצד הקבוצה בונה עתיד בשיתוף עם תושבי הדרום ואזורים נוספים בארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך