בר קינוחים כאטרקציה לאירועים

בין אם מדובר בחתונה או במסיבת יום הולדת, באירוע פרטי או באירוע עסקי, אין ספק שכל מתכנן אירוע רוצה להשאיר חותם ולהשאיר את מוזמני האירוע עם טעם של עוד על ידי יצירת אפקט מרהיב של הפתעה. בר קינוחים הוא הטרנד הלוהט של תחום האירועים בתקופה האחרונה והוא יכול לייחד כל אירוע על ידי עיצוב קינוחים ועיצוב הבר עצמו, אפשר להתאים את בר הקינוחים או בר המתוקים לנושא האירוע ואפשר גם פשוט להשקיע בקינוחים מושקעים שנעשו בעבודת יד.
צילום: CANVA

כך או אחרת, בר קינוחים יגרום לכל אורח להרגיש לרגע כמו ילד קטן בחנות ממתקים ויהווה הטאץ' המושלם להשלמת האירוע

מה כולל בר הקינוחים?

ישנם קינוחים רבים שאפשר לכלול בבר הקינוחים, למעשה היום המגוון הוא כל כך רחב שיש ברי קינוחים מותאמים לאירועים ספציפיים.

בר קינוחים פרווה: בר קינוחים פרווה יתאים לאירועים רבים בהם המקום כשר או קהל המוזמנים הוא שומר כשרות. בבר קינוחים פרווה יופיעו לרוב קינוחים כמו: מוס שוקולד מריר, פאי תפוחים, בצק עלים במילוי קצפת צמחית ועוד.

בר פירות: בר פירות יכול להוות פתרון אידאלי לכמה קהלים במקביל כמו: שומרי כשרות, צמחונים וטבעונים. לרוב בר פירות יכלול פירות אקזוטיים בגילופים מרהיבים, עם עיצוב ססגוני שימשוך את העין של כל אחד מהאורחים.

בר קינוחים אוריינטלי: בין הסגנונות המגוונים והחדשניים ישנו גם בר קינוחים "אולד סקול" יותר, הכולל קינוחים עדתיים כמו: ספינג', מעמולים, מופלטות, סיגרים מתוקים, עוגיות שקדים, בקלאוות ועוד קינוחים רבים וטובים.

עיצוב בר הקינוחים

אין ספק כי עיצוב בר הקינוחים הוא אחד מהחלקים המשמעותיים בהזמנת בר קינוחים לאירוע, עיצוב בר הקינוחים ייקבע את פופולריות האטרקציה פעמים רבות, כלומר עיצוב ססגוני ומושך יגרום ליותר אורחים לגשת אל הבר המתוק ולנסות קינוחים שונים.

ישנה עדיפות מסוימת לעצב את בר הקינוחים לפי אופי האירוע אך מה שחשוב הוא לדאוג שהבר יבלוט, שיהיה במקום נגיש ונראה לעין, ושלכולם תהיה גישה לכל הקינוחים.

אל תשכחו, עיצוב מרהיב של בר הקינוחים יכבוש את תשומת הלב והקיבה של כל באי האירוע, אז אין להקל ראש בנושא זה.

מהי העלות של בר קינוחים?

מחיר בר קינוחים נמצא על ספקטרום רחב יחסית של מחירים, מכיוון שניתן לשחק עם ההזמנה ולשנות המון משתנים. אלו הם חלק מהפרמטרים אשר יקבעו את מחיר בר הקינוחים באירוע שלכם:

גודל הבר: סביר להניח שבר קינוחים לחתונה עם חמש מאות אורחים יהיה גדול יותר מבר קינוחים לאירוע פרטי של חמישים אנשים, כך גם המחיר יהיה שונה בהתאם.

עיצוב הקינוחים והבר: אם נרצה לבצע הזמנה מיוחדת ולהתאים את הבר ואת הקינוחים  לאווירת האירוע ולנושא שלו, מחיר ההזמנה יעלה עקב הצורך בהשקעת יתר בעיצוב הקינוחים וברקע הבר.

רמת הקינוחים: ישנו מגוון עצום של קינוחים אותם ניתן לבחור לבר הקינוחים שלנו, חלקם מושקעים יותר וחלקם פחות, ישנם ברים רבים המורכבים ברובם מקינוחים ומתוקים קנויים או שאינם מצריכים עבודה רבה, וישנם ברי קינוחים המורכבים מעוגות מעוצבות וקאפקייקס שנעשו בעבודת יד שיגרמו לכל אורח העובר ליד הבר להתפתות ולחטוף קינוח קטן. 

לסיכום, בר קינוחים הוא אטרקציה צדדית שיכולה להרים את הרמה של כל אירוע ולהוות טאץ' אחרון מתוק ומושלם לתכנון האירוע. ישנם ברי קינוחים בעלויות שונות המשתנות לפי מספר פרמטרים, מגוון הברים הוא רחב ואפשר להתאים בר קינוחים לכל סוג אירוע אך יש לדאוג לעצב אותו בצורה שתתפוס את העין של כל אחד מהאורחים וכולם יוכלו ליהנות מהאטרקציה המתוקה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך