עידן חדש. צמד של עידן דהן בניצחון 2:5 על מכבי נתניה.

מחזור אחד לסיום העונה ואיזה ניצחון גדול למ.ס אשדוד על נתניה. הניצחון הכי גדול שלה העונה. מי אמר משחק לפרוטוקול? עידן דהן הצעיר כבש צמד וסימן שיש עתיד. גם רועי גורדנה, מוחמד כנעאן ודין דוד לקחו חלק בחגיגת השערים. ג'אבר מנתניה הורחק.
תכירו. עידן דהן, מימין. צמד ראשון בליגת העל.

משחק לפרוטוקול? תספרו את זה לעידן דהן. דהן שחקנה הצעיר בן ה-19 של מ.ס אשדוד שעלה לבוגרים מהנוער רק במהלך העונה, כבש צמד במשחק הניצחון הגדול 2:5 על מכבי נתניה. דהן ויתר הצעירים של אשדוד שקיבלו הזדמנות, לקחו אותה בשתי ידיים, וסימנו שיש עתיד, בוודאי לעונה הבאה, שבכדי להגיע אליה נשאר עוד משחק אחד.

כמו במשחקים האחרונים שוב אשדוד הייתה מעורבת בגול מהיר, הפעם לחובתה. (9) חן עזרא הגביה מתוך הרחבה וגיא מלמד נגח פנימה כדור מצוין. 0:1 לנתניה. אבל אחרי 9 דקות נתניה ספגה "שתי מכות" שהביאו למהפך במשחק.

זה קרה בדקה ה-18. נתניה נשארה ב-10 שחקנים ואשדוד קיבלה פנדל. גורדנה הכניס כדור עומק לאזולאי, שנתפס כשהוא בעמדת כיבוש ודאית על ידי ג'אבר שהורחק.  את "המכה השניה" מ-11 מטרים, בעט גורדנה פנימה 1:1. אשדוד ביתרון שחקן. בדקה ה-30 אשדוד עלתה על הלוח וגם עידן דהן עם שער בכורה בליגת העל. גול שכולו מחלקת הנוער של אשדוד. עדרי הגביה מימין ודהן כבש בנגיחה פנימה. 1:2 לאשדוד.

ועידן דהן לא נרגע (34). אזואלי מסר לדהן, שהשתחרר יפה מהמגן שלו ושיחרר כדור אדיר לרשת העליונה 1:3. צמד לדהן בליגת העל, שלוש למ.ס אשדוד. זה נראה ברגעים האלה רע מבחינת נתניה, מצוין מבחינת אשדוד. 6 דקות אח"כ אזולאי יכול היה לכבוש לאחר דאבל פס עם גורדנה, אבל כרמי שוערה הצעיר של נתניה יצא, מנע שער ונפצע.

גורדנה. כבש את השיוויון.

12 דקות במחצית השנייה זו כבר הייתה השפלה. מוחמד כנעאן שנכנס כמחליף במחצית שיחרר כדור אדיר לרשת הגבוה של נתניה מ-20 מטרים וקבע – אשדוד 4 נתניה 1. בדקה ה-61 זה כבר היה לא נעים מצידה של נתניה. כנעאן בישל כדור בתוך הרחבה לדין דוד שלקח גם הוא חלק בחגיגה. רבע שעה לסיום טימותי אוואני הכשיל את אשכנזי ברחבה, וניקו אולסק בעט את הפנדל פנימה 2:5.

זה נגמר עם הניצחון הגבוה ביותר של אשדוד העונה. זה גם נגמר עם משהו נוסף לעתיד שיש על מי לסמוך בעונה הבאה, שילדי מ.ס אשדוד יוסיפו הרבה עניין בעונה הבאה בקבוצה. עוד מחזור אחד וכאמור אנחנו שם.

מ.ס אשדוד: שושן, בן זקן (סזנו, 46), ברדע, אוואני, קמהאני, חסון (עבודי, 46), עדרי (אלאבי, 55), גורדנה (בילו, 62), אזולאי (כנעאן, 46), דהן, דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך