ייפוי כוח מתמשך: כך מומלץ לתכנן את העתיד

יש רגעים או אירועים בחיים שאין לנו שום דרך לצפות את ההתפתחות שלהם והם עלולים להיות הרגעים שישנו לגמרי את איכות החיים ואת הדינמיקה עם בני המשפחה הקרובים

בין שמדובר על אירועים סיעודיים מורכבים, תאונות או פציעות מסכנות חיים, כל אירוע שפוגע ביכולת שלכם לתפקד כעצמאים, הוא אירוע שמחייב התייחסות מוקדמת רצינית. לקיחת אחריות על מצבכם והרווחה האישית שלכם היא משימה שאתם רוצים לתת עליה את הדעת מבעוד מועד כדי להימנע מוויכוחים, חיכוכים ואי הסכמות בשעת הצורך. גם החוק הישראלי מבין את החשיבות שלצורך זה ומצא לנכון לאפשר לאזרחים במדינה ליצור הסכם ייפוי כוח מתמשך שמעביר ביודעין את השליטה על החלטות חשובות של הפרט לא ישרוד מוסכם במקרה של התרחשויות קיצוניות.

מה הם היתרונות של מתן ייפוי כוח מתמשך לבן משפחה?

באופן כללי אתם לא יכולים לצפות אירועים מסכני חיים ולכן חשוב לבצע בירור של כל העניינים המשפטיים כבר בשלבים המוקדמים ביותר של החיים הבוגרים אל מול עו"ד ייפוי כח מתמשך. אתם יכולים לבחור לחתום על ייפוי כוח מתמשך מקוון, אבל דעו לכם שהוא ייתן לכם בבוא העת סמכויות מאוד מוגבלות וטווח תנועה שלא תמיד מתאים את הצרכים שלכם. הבחירה לפנות לייעוץ משפטי רציני ואחראי, היא בחירה שטומנת בחובה כמה יתרונות משמעותיים:

  1. האפשרות להתאים את הצרכים לתחומי החיים שלכם. אם יש לכם צורך בריאותי מאוד ממוקד, או שאתם רוצים להשקיע משאבים בתהליך מינוי אפוטרופוס קבוע לטווחים ארוכים יותר, המשימות שלכם ותחומי העבודה של עורך דין על התיק יהיו פרטניים למדי.
  2. ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך שנכתב בהתאם לדרישות שלכם ומבטא בדיוק אותן. כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכל אירוע רפואי שמתרחש מעוגן תחת הסכם זה ואתם תקבלו את הטיפול כראות עיניכם ובעזרתו של איש סוד עליו אתם יכולים לסמוך.
  3. אין צורך לחדש את ההסכם באופן קבוע, אלא אם כן ישנו שינוי מהותי ולדרישות שלכם שאתם רוצים להביא לידי ביטוי. ההחלטות שקיבלתם היום יהיו תקיפות למשך כל החיים ויאפשרו לכם לקבל בדיוק אתה תיפול שמתאים להשקפת העולם שלכם.

הדרך המקצועית ביותר לטפל באירועים רגישים במשפחה

אנחנו לא חסינים בשום צורה שהיא מפגיעות או פציעות בשלבים השונים של החיים והטעות היסודית ביותר של אנשים רבים היא זו שיכולה לסבך אותם בסיטואציות כאלה. המטרה של חתימה על ייפוי כוח מתמשך. היא קודם כל להביא את הרצונות שלכם לידי ביטוי כך שיש חשיבות גדולה מאוד לעורך דין פרטי. הסכם כללי הוא אולי נגיש יותר אבל הוא בהחלט לא יכול לטפל בכם כאינדיבידואלים באופן מלא ולכן חשוב להשקיע זמן ומשאבים כדי להפוך את העתיד שלכם לבטוח יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך