בן שמעון: "צריך לשחק בשביל הסמל"

מ.ס אשדוד תצא למשחק לפרוטוקול בלבד ביום ראשון (21.00, איצטדיון נתניה) מול מכבי נתניה. שתי הקבוצות נשארו בליגה וזו תהיה הזדמנות לתת דקות משחק לשחקנים שלא שיחקו עד כה ולצעירים. הקשר שלומי אזולאי: "שמחים שנשארנו בליגה. אבל יש עדיין מטרות".
מ.ס אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

עוד שני משחקי ליגה ומ.ס אשדוד תצא לפגרה. את ההישארות בליגת העל היא כבר הבטיחה במשחק ברביעי מול נס-ציונה, למרות ההפסד. ביום ראושן היא תתקרב עוד צעד לפגרה כשתצא למשחק חוץ מול מכבי נתניה (21.00, איצטדיון נתניה), שגם היא סיימה את העונה, אפילו עוד לפני כן.

המאמן רן בן שמעון יעניק ככל הנראה דקות משחק גם לשחקנים הצעירים והמוכשרים של הקבוצה שקיבלו הזדמנות בתקופה האחרונה לאחר החזרה מפגרת הקורונה וגם לשחקנים שלא קיבלו דקות משחק רבות עד כה. לגבי המשחק מול נתניה הוא אמר בשורה התחתונה כי: "כל מי שלובש את הסמל של הקבוצה שלו צריך לשחק בשביל המועדון, ולעשות את הטוב ביותר".

אזולאי. רוצה לנצח את שני המשחקים שנותרו.

גם הקשר שלומי אזולאי התייחס למשחק: "אנחנו שמחים שנשארנו בליגה. יש עדיין מטרות, כמו לתת לשחקנים צעירים לשחק ולנצח את שני המשחקים שנותרו.עכשיו שנשארנו בליגה נגיע משוחררים יותר, בדיוק כמו נתניה ואני מאמין שיהיה משחק מעניין לקהל בבית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך