הלילה חולקו כ-100 דוחות באשדוד בגין אכיפת "תקנות הקורונה"

בתוך שמונה שעות אמש חולקו 54 דוחות על אי חבישת מסיכה, 40 דוחות לעסקים שלא שמרו על "התו הסגול" ו-4 דוחות לאולמות שמחה. האכיפה תמשך, כולל בשעות הלילה "הקטנות".

בעיריית אשדוד הבטיחו אכיפה מוגברת בנושא "תקנות הקורונה", דהיינו חלוקת קנסות על אי שמירה על הוראות משרד הבריאות, כמו חבישת מסיכה במרחב הציבורי, או "תו סגול" לעסקים, וקיימו. בתוך 8 שאות הלילה בין 18.0-02.00 חולקו כ-100 דוחות למי שלא משרו על התקנות.

המדובר בחלוקת 54 דוחות לתושבים שנמצאו במרחב הציבורי ללא מסיכה, 40 דוחות לעסקים שלא שמרו על "התו הסגול" שקבע משרד הבריאות ועוד 4 דוחות לאולמות שמחה שעברו גם הם על התקנות. .

הביקורת של השיטור עירוני, פקחי הרישוי, ביטחון עירוני ומשטרת ההגירה, התמקדה במוקדי הבילוי במתחם גן העיר, ציר מרטין בובר/הטיילת, מתחם הפורום ואולמות השמחה (בלו קאסל, האצולה, סהרה, בל מר). יש לציין כי רוב בעלי העסקים עמדו בתו התקן הסגול.. האכיפה תמשך במהלך כל שעות היום כולל בשעות "הקטנות" של הלילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך