משרד הבריאות אישר הגבלות על רובעים ג', ז' ו-ח'

מנכ״ל משרד הבריאות יחתום על צווי ההגבלה הבאים באשדוד – הגבלות על רובעים ג', ז' ו-ח': סגירת מוסדות חינוך. איסור על התקהלות של מעל 10 אנשים. ראש העיר: "לצערנו נתוני התחלואה בעיר אשדוד מדאיגים. עיקר תשומת הלב ניתן בשלב זה לרובעים ח' ג' וז' בהם מספר החולים הוא הגדול ביותר".

משרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות פרסמו הודעה לפיה מנכ״ל משרד הבריאות יחתום על צווי ההגבלה לרובעים ג' ז' ו-ח באשדוד, בהן נתוני התחלואה גבוהים. הגבלות הוטלו גם בערים אחרות.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי פירט את סעיפי ההחלטה וסיבותיה: "תושבי אשדוד. לצערנו נתוני התחלואה בעיר אשדוד מדאיגים. עיקר תשומת הלב ניתן בשלב זה לרובעים ח' ג' וז' בהם מספר החולים הוא הגדול ביותר. בהתאם להנחיית משרד הבריאות ברובעים אלו יסגרו מהיום ועד להודעה חדשה כל מוסדות החינוך, לכלל המגזרים ולכל הגילאים.
כמו כן ברובעים אלו נאסרת החל מהערב כל התקהלות מעל ל-10 אנשים. התפילות יתקיימו בהרכב של עד 10 אנשים. מאחר וחלק גדול מההדבקות נגרמות ממפגשים משפחתיים, אנא הימנעו מנסיעה לערים אחרות או מאירוח אנשים שאינם משפחתכם הגרעינית.  אני שב ומתריע בפניכם, אם לא נקפיד כולנו על ההנחיית של עטיית מסכה, שמירת מרחק והיגיינה, נמצא את עצמנו בסגר כללי ובסיכון בריאותי חמור לנו וליקירנו.  האכיפה המשטרתית והעירונית תפעל ביתר שאת. לא ינתנו התראות ולא נוותר למפירי ההנחיות. זו השעה לגלות אחריות אישית, משפחתית וקהילתית. ביחד ננצח בע״ה את נגיף הקורונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך