שיא במספר הנדבקים: 29 מאומתים חדשים ביממה אחת

הקורונה ממשיכה להשתולל ברחבי העיר והנתונים שנחשפים על ידי משרד הבריאות מדאיגים מאוד, בעיר התגלו בשלושת הימים האחרונים 62 חולים, וביממה האחרונה בוצעו פחות מ- 600 בדיקות בלבד

משרד הבריאות מעדכן מדי יום בשעה 11 בבוקר את מספר החולים בכל רחבי הארץ, כאשר אשדוד ממשיכה לשבור שיאים בל יום מחדש, בכל הקשור להתפרצות הנגיף ברחבי העיר.

הבוקר מדווח משרד הבריאות כי באשדוד נחשפו עוד 29 חולים חדשים ביממה האחרונה, על פי הנתונים אמש בשעה 11 בבוקר היו 447 חולים בעיר, ואילו כעת מפרסם המשרד כי ישנם בעיר 476 חולים עליה מדאיגה לכל הדעות.

מה שמדאיג יותר הוא שלמרות המספר האדיר של החולים שנחשפו בעיר, במשרד הבריאות ובקופות החולים ביצעו אמש באשדוד פחות מ- 600 בדיקות, זאת מתוך כ- 18 אלף שהוצעו בכל ארץ.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות, שבשלושת הימים האחרונים נחשפו 62 נדבקים, כאשר מסך כל הנדבקים החלימו 295 חולים, מדובר על מספר החוליםהמעודכן שהיה בעיר עד תחילת החודש הנוכחי, כאשר מאז המספר הצליח לקפוץ למספרים אדירים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך