מעל לרבע מיליון שקלים לבן 22 שהתהפך עם רכבו

בן 22 שהתהפך עם רכבו תוך כדי השתלבות מדרך עפר לכביש ראשי, יזכה לפיצוי של מעל לרבע מיליון שקלים. כך עולה מהסכם פשרה שנחתם בשבוע שעבר בין בא כוחו עו"ד תאונות דרכים דותן לינדנברג לבית חברת הביטוח שלמה סיקס שביטחה את מכוניתו

בן 22 שהתהפך עם רכבו תוך כדי השתלבות מדרך עפר לכביש ראשי, יזכה לפיצוי של מעל לרבע מיליון שקלים. כך עולה מהסכם פשרה שנחתם בשבוע שעבר בין בא כוחו עו"ד תאונות דרכים דותן לינדנברג לבית חברת הביטוח שלמה סיקס שביטחה את מכוניתו.

מהתביעה שהגיש נגד חברת הביטוח לבית משפט השלום באשדוד, עולה כי  לפני כשנה וחצי בשעה 08:15 לערך, עת ניסה להשתלב עם רכבו מדרך עפר לכביש, איבד שליטה על הרכב, והתהפך. ממקום התאונה הוא פונה לביה"ח שם אובחן כי הוא סובל מחתך עמוק באורך של כ-8 ס"מ בכף יד שמאל. כמו כן אובחן כי הוא סובל משבר לא יציב במסרק אצבע  מס' 2  באותה יד ובנוסף, אובחנו קרעים חלקיים של גידים של אצבעות 3 ו-4.

ידו השמאלית של הצעיר גובסה וכשבועיים לאחר התאונה עבר ניתוח לתיקון השבר במסרק, במהלכו הוחדרו שלושה מסמרים לקיבוע השבר. בחודש פברואר שנה שעברה, כחצי שנה לאחר התאונה עבר ניתוח נוסף בניסיון לטפל בבעיית חוסר התנועה במפרק אצבע 2.

בתחילת חודש ינואר שנה שעברה, הוא חזר לעבודתו אך חמישה חודשים מאוחר יותר פוטר כשבהערות הליך השימוע לפני פיטורין, הצעיר ציין כי קשה עליו ההתמודדות היומיומית מאז התאונה אשר מונעת ממנו לתפקד אף בעבודה פיזית קלה.

בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף טען בתביעה כי לפני התאונה הצעיר היה אדם בריא ועצמאי, אך כתוצאה מהתאונה נגרמו לו כאב וסבל בשיעור ניכר וכי הוא סובל בין היתר מכאבים והגבלה בתנועות יד שמאל וכף יד שמאל.

בתביעה הוא ביקש לפסוק לו פיצוי עבור הפסדי שכר,  פנסיה, עזרת צד ג', כאב וסבל והוצאות רפואיות. במסגרת הסכם פשרה שנחתם, חברת הביטוח הסכימה לשלם לו פיצוי בסך 235 אלף שקלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך