עם "עזרה" מחברים. אשדוד נוצחה ובכל זאת רשמית נשארה בליגה.

מ .ס אשדוד אומנם נוצחה בבית על ידי כפר-סבא 3:2, אבל נשארה לעוד עונה בליגת העל לאחר שנס ציונה סיימה בתיקו מול בני יהודה.
אזולאי. (צילום: טל אקוקה).

מ.ס אשדוד כבר מספר משחקים רוצה לסגור את הסיפור של העונה הזו רשמית. לאחר שספגה שער שיווין בדקה ה-90 מבני יהודה במשחק הקודם והחמיצה הזדמנות לכך, היא רצתה לעשות את זה מול כפר-סבא ברביעי בערב. אשדוד עשתה את זה, נשארה בליגה, למרות שנוצחה 3:2 על ידי כפר-סבא. היא קיבלה "עזרה" מנס ציונה שסיימה בתיקו מול בני יהודה וכבר לא תוכל לעבור את אשדוד.

חמש דקות וכפר-סבא עלתה ליתרון מהיר. פדידה הרים כדור קרן משמאל וסולומון החופשי, אקס מ.ס אשדוד נגח באין מפריע אל הרשת של שושן, בהופעת הבכורה שלו בליגת העל. אשדוד חזרה מהר תוך 6 דקות עוז בילו פרץ מצד ימין ומסר ליחזקאל שבעט לשער כפר-סבא. ישראלי הדף, אבל קמאהני הגיע לריבאונד וכבש 1:1. אבל הקצב נמשך. כפר-סבא עלתה שוב על הלוח עם שער יתרון (23). אפריאט חטף כדור על סף הרחבה של אשדוד ומצא בצד שמאל את פדידה, שהשתלט ובעט את השני של כפר-סבא והעשירי שלו בליגה. 1:2 לאורחים.

בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

כפר-סבא נכנס למחצית הכי טוב שניתן. פדידה (52) עבר בקלות במתפרצת ושלח כדור עומק טוב לקיזיטו, שלא התקשה להכניע את שושן. 1:3 לכפר-סבא. אשדוד כמעט וחזרה (59), אבל הכדור של כנעאן נעצר בקורה. אשדוד חזרה בכל זאת למשחק עם שער של שלומי אזולאי (70) שנפסל תחילה בטענת נבדל, אבל אושר, ובצדק, על ידי ה-VAR. ישראלי שוער כפר-סבא עוד לקח שער בטוח מכדור של חמזה מואסי בתוספת הזמן, ומנע שיוויון. זה נגמר בהפסד של משח לאשדוד, אבל ברווח של עונה נוספת.

מ.ס אשדוד: שושן, בן זקן (עדרי, 56), אוואני, גיל כהן, קמהאני, אריאס, כנעאן (חסון, 70), אזואלי, בילו (אלאבי, 56), בריהון (דהן, 46), יחזקאל (מואסי, 62).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך