קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לא מוותרת על הגביע

לאחר שהנהלת האיגוד לקחה ממנה את תואר האליפות בגלל הקורונה, לא מתכוונת האלופה היוצאת, הפועל אשדוד, לוותר על הגביע. היו"ר עופר קושמרו הצליח בישיבת הנהלת האיגוד להביא לכך שמשחק הגמר, מול מכבי ראשל"צ, שלא נערך, ייערך באוקטובר לפני פתיחת העונה.

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תתמודד בחודש אוקטובר על גביע המדינה.

כזכור אשדוד היא האלופה היוצאת. בגלל משבר הקורונה החליטו באיגוד הכדוריד להפסיק את הליגה וקבעו כי אשדוד לא האלופה יותר וכי מכבי ראשל"צ, שהייתה ממוקמת ראשונה עד שהליגה הופסקה, תהיה האלופה החדשה. ההחלטה הזו מנעה את האפשרות של אשדוד להגן על התואר שהיה שלה.

אבל על הגביע הקבוצה לא הייתה מוכנה לוותר. למזלה יש לה את עופר קושמרו, היו"ר שלה, שנחשב לדמות בכירה באיגוד הכדוריד. הוא הצליח להעביר החלטה בישיבת ההנהלה באיגוד כי באוקטובר ייערך משחק גמר הגביע שלא נערך בגלל הקורונה. המשחק ייערך  לפני פתיחת העונה. אשדוד תפגוש את  מכבי ראשל"צ ותוכל לצאת בכל זאת עם תואר אחד מהעונה הזו – גביע המדינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך