אשת צוות "בבית הדר" חלתה בקורונה, מחלקה שלמה נסגרה והוכנסה לבידוד

בבית החולים השיקומי, אשרו כי אשת צוות נדבקה בקורונה. ההחלטה המידית היא סגירת המחלקה בה עבדה והכנסת המחלקה לבידוד. מנכ"ל בית הדר: " אנו עוצרים כרגע את הביקורים בבית החולים". בעבר הועברו השוהים ב'בית הדר' למחלקת הקורונה באסותא אשדוד, ואח"כ הסתבר כי הבדיקות לא היו מדויקות.

מרכז השיקום של בית האבות 'בית הדר' נכנס לכותרות בתקופת הקורונה כאשר שוהי המקום הועברו למחלקת הקורונה של בית החולים אסותא, בחשש שחלו בקורונה, אבל אז הסתבר כי הבדיקות לא היו מדויקות. הפעם כך נראה שוב עולה בית החולים השיקומי לכותרות, אלא שמדובר באחת מנשות הצוות שחלתה ובעקבות כך הדבר השפיע על כל המחלקה בה עבדה, כולל הצוות והשוהים במרכז.

אחת מנשות הצוות השיקומי חלתה בקורונה. היא נשלחה לבדיקה הותגלתה כחולה מאומתת. מיד הוחלט על הכנסת הצוות והשוהים במרכז לבידוד ועריכת בדיקות לכל מי שבא איתה במגע, בכדי לשלול נדבקים נוספים. אם יהיו כאלה, הם יועברו מיד לבית החולים אסותא. בינתיים כל הביקורים הופסקו.

טל תורג'מן, מנכ"ל בית הדר: "הבוקר הודיע לנו משרד הבריאות על אשת צוות ממחלקת שיקום שנחשפה לחולה מאומת מחוץ לבית החולים שלנו. בעקבות כך כל המחלקה הוכנסה לבידוד ונערכות בדיקות לכל המטופלים ולצוות לשלול מקרים נוספים. אנו עוצרים כרגע את הביקורים בבית החולים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך