ממשיך הזינוק במספר הנדבקים בעיר – העירייה והמשטרה אוכפים בכוחות מתוגברים

האכיפה הנוקשה ברחבי העיר נמשכת גם היום, התפרצות הקורונה במספרים גדולים באשדוד לא עוצרת ובעירייה חושבים על צעדים קשים אף יותר

העליה בתחלואה ממשיכה גם הבוקר, ומספר הנדבקים המאומתים בעיר אשדוד ממשיך לזנק, כאשר במקביל גם הבוקר ממשיכים הביטחון העירוני, השיטור עירוני ומשטרת אשדוד בכוחות גדולים, לסייר ברחבי העיר לאכוף וגם להסביר את חשיבות השמירה על הכללים.

"זה לא יהיה מבצע זה יהפוך לשגרת החיים של כולנו" מציינים בעירייה, "עטיית מסכה מהווה גורם שמציל חיים. בנוסף, שמירה על תו סגול מוכחת מוצלחת. המגפה מתפשטת חייבים יחדיו לעצור אותה".

החל מאתמול תוגברה ההסברה והאכיפה באופן משמעותי ברחבי העיר אשדוד, ויינתנו דו"חות לאנשים המסכנים את בריאות הציבור ואינם מקפידים על הוראות צו הבריאות, חבישת מסכות וכללי ״התו סגול״.

בעקבות העלייה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל בכלל, ובעיר אשדוד, הוחלט השבוע (ראשון) בישיבת מטה קורונה המתכנסת מידי יום א׳ בראשות ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי ובהשתתפות ראשי המכלולים בעירייה ומ״מ מפקד תחנת משטרת אשדוד, על הגברת האכיפה במטרה למנוע את התפשטות נגיף הקורונה.

בעיריית אשדוד שבים ומזכירים לתושבים להקפיד על עטיית מסכה באופן מלא, אשר לדעת מומחי הבריאות מצמצמת משמעותית סיכוי להדבקה ומגינה על הבריאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך