מדאיג: 100 חולי קורונה בפחות מחודש בעיר אשדוד

משרד הבריאות משיך לעדכן במספרים של נדבקי הנגיף, באשדוד אותרו בשלושת הימים האחרונים 16 נדבקים, ומתחילת החודש יותר מ- 100 נדבקים מאומתים

מספר חולי הקרונה בעיר אשדוד ממשיך לטפס ולהדאיג את הנהלת העירייה, בפחות מ- 30 יום קפץ מספר החולים ב- 100, זאת לאחר שקודם לכן ידעה אשדוד ימים שלמים ללא חולה שנחשף בעיר.

מספר החולים הכולל באשדוד כיום לפי נתוני משרד הבריאות שהתפרסמו הבוקר הוא 400, זאת לאחר שבתחילת החודש הנוכחי הוא עמד על 296 חולים.

גני ילדים ובתי ספר רבים נסגרו בשלושת השבועות האחרונים ביקבות הידבקות של אנשי צוות או תלמידים, המוסד האחרון שנסגר הבוקר הוא ישיבה באשדוד הממוקמת ברובע ג', זאת לאחר שביום למישי הגיע תלמיד שלמד במקום לפני מס'שנים לבקר את הצוות, כאשרהבוקר נודע כי הוא חלה בנגיף.

בתוך כך, הודעה חשובה התפרסמה הערב למשתמשי התחבורה ציבורית, בה כתב כי "נוסעי אוטובוס אגד קו 552 שיצאו ביום חמישי כו סיון (18.06) בשעה 20:00 מערד לכיון אשדוד, מתבקשים לבדוק חובת בידוד באתר משרד הבריאות, זאת לאחר שנוסע ללא מסכה נמצא חיובי לנגיף קורונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך