אשדוד ספגה שער בדקה ה-90 מול בני יהודה. מנחש מצפון הארץ זכה ב-5 מיליון

אמש ראשון, העניק שער המשווה בדקה ה-90 של דור ז'אן מבני יהודה לרשת שוער מ.ס אשדוד, רועי משפתי, את הפרס הראשון בסך חמישה מיליון למנחש טוטו תושב הצפון. הוא שלח טופס בעלות של 15 שקלים!
רועי משפתי. שער בדקה ה-90 היה שווה 5 מיליון שקלים. (צילום: טל אקוקה).

מ.ס אשדוד ספגה שער בדקה ה-90 אמש, ראשון, מול בני יהודה. המשחק הסתיים בתיקו 3:3 ואשדוד איבדה נקודה. אבל מסתבר שמישהו הרוויח מזה הרבה מאוד. תושב הצפון מילא טוטו והשער הזה לרשת משפתי של דור ז'אן מבני יהודה, היה שווה לו 5 מיליון שקלים.

תושב הצפון, שלח טופס Winner 16 בעלות של 15 ש"ח ואתמול, לאחר תוצאת התיקו בין אשדוד לבני יהודה הבין כי צפה את כל תוצאות הטופס ושבין לילה הפך למיליונר. הדרך לפרס הראשון לא הייתה פשוטה כאשר הישראלי צפה את ניצחונה של ברייטון על ארסנל, את ניצחונה של מכבי חיפה על באר שבע ואת תוצאת התיקו בין טורינו לפארמה. אך שיא המתח הגיע מהמפגש בין בני יהודה למ.ס אשדוד.

כבר ביום שבת, לאחר ששוחקו 12 משחקים מתוך ה-16, הוא היה היחיד שהחזיק בטופס בו כל תוצאותיו עד אותו הרגע היו נכונות. אתמול שוחק המשחק האחרון בטופס – המשחק בין בני יהודה לאשדוד בו סימן  X בטופס ובדקה ה-76 ראה כיצד חלומו נמוג, כשאשדוד עלתה ליתרון 2:3 מה שהיה גורם לו להסתפק בפרס השני. רגע לפני שריקת הסיום, דור ז'אן הבקיע את שער השוויון במשחק ושלח את המנחש מהצפון לחגוג עם 5 מיליון שקלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך