צפו: מחשש להתפרצות הקורונה בעיר – אכיפה מוגברת של משטרת ישראל ועיריית אשדוד

מהבוקר עד עתה נתנו פקחי העירייה 30 קנסות על אי עטיית מסכות, וכן 45 התראות לעסקים שהפרו את צו בריאות העם. בנוסף מקיימים הצוותים גם הסברה רחבה לעסקים ולתושבים. המסר, שמירה על הכללים מצילה חיים

בעיריית אשדוד שבים ומזכירים לתושבים להקפיד על עטיית מסכה באופן מלא, זאת לאחר חוות הדעת של מומחי הבריאות הטוענים כי היא מצמצמת משמעותית סיכוי להדבקה ומגינה על הבריאות,בתוספת לקבוע בחוק על חובת חבישת מסכות.

החל מהיום – משטרת אשדוד ועיריית אשדוד מגבירות את האכיפה כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. החל מהבוקר (שני) תוגברה ההסברה והאכיפה באופן משמעותי ברחבי העיר אשדוד ניתנו ויינתנו דו"חות לאנשים המסכנים את בריאות הציבור ואינם מקפידים על הוראות צו הבריאות, חבישת מסכות וכללי ״התו סגול״.

האכיפה התבצעה במרכזיים המסחרים, ברחובות, קניונים וברחבי העיר. כוחות גדולים של משטרה ועיריית אשדוד עוברים בין כלל החניויות ומבצעים בדיקת התו הסגול. בנוסף, תושבים ללא מסיכות נקנסים.

בעקבות העלייה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל בכלל, ובעיר אשדוד, הוחלט אמש בישיבת מטה קורונה המתכנסת מידי יום א׳ בראשות ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ובהשתתפות ראשי המכלולים בעירייה ומ״מ מפקד תחנת משטרת אשדוד על הגברת האכיפה במטרה למנוע את התפשטות נגיף הקורונה.

צפו בוידאו של כוחות המשטרה מתפזרים ברחבי העיר:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך