עיריית אשדוד ומשטרת אשדוד יגבירו את אכיפת חבישת המסכות

בעקבות העלייה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל בכלל, ובעיר אשדוד, החל מהיום - משטרת אשדוד ועיריית אשדוד מגבירות את האכיפה כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. הכוונה היא לאכוף הן בקנסות והן בהסברה בשלב הזה.
צילום: עיריית אשדוד.

החל מהבוקר (שני) תתוגבר ההסברה והאכיפה באופן משמעותי ברחבי העיר אשדוד ויינתנו דו"חות לאנשים המסכנים את בריאות הציבור ואינם מקפידים על הוראות צו הבריאות, חבישת מסכות וכללי ״התו סגול״.

בעקבות העלייה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל בכלל, ובעיר אשדוד, הוחלט  בישיבת מטה קורונה המתכנסת מידי יום א׳ בראשות ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי ובהשתתפות ראשי המכלולים בעירייה ומ״מ מפקד תחנת משטרת אשדוד על הגברת האכיפה במטרה למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. הכוונה היא לאכוף הן בקנסות והן בהסברה בשלב הזה.

בעיריית אשדוד שבים ומזכירים לתושבים להקפיד על עטיית מסכה באופן מלא, אשר לדעת מומחי הבריאות מצמצמת משמעותית סיכוי להדבקה ומגינה על הבריאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך