לא כוחות

מכבי אשדוד חזרה לליגה במשחק הכי קשה מבחינתה, מול מכבי ת"א. בת"א דני אבדיה הוביל תצוגה התקפית מרשימה והיא שלא התקשתה לסיים את הסיבוב השני עם ניצחון קל 82:114. לאשדוד נותרו 10 משחקים לשרוד.
לא מצאו פתרון לת"א (צילום: אלן שיבר)

נו באמת, בנינו, הרי אף אחד לא לקח בחשבון ניצחון של מכבי אשדוד במשחק החזרה לליגה מאז משבר הקורונה. אשדוד האחרונה קיבלה על הראש את מכבי ת"א האלופה ועוד בחוץ, עם דני אבדיה הלוהט וזה נגמר בלא כוחות ובניצחון 82:114 לת"א. אשדוד תחפש את הניצחונות בעשרת המחזורים שנותרו לה לשרוד בליגה.

אשדוד לא הצליחה לעמוד בקצב של המארחים ובאדיה, נפלה לפיגור דו-ספרתי מוקדם אחרי ריצת 2:21 לחובתה ברבע הראשון והמשיכה לרדוף לאורך כל הדרך. צוף בן משה, אלונזו קולמן ופול סטול עשו מאמצים מדי פעם להתקרב – וגם הצליחו רגעית עם ריצת 0:12 ברבע השני – אבל גם לעמית תמיר ברור לגמרי שהמאבק שלו בתחתית יהיה מול קבוצות אחרות לגמרי.

ווילבקין מקדים את סטול (צילום: אלן שיבר)

מהפתיחה ת"א ברחה, דווקא אחרי שלשה של אשדוד. ת"א רצה ל-21:2 והיה ברור לאן המשחק הולך. עד כדי כך המשחק הפך לגארבג' טיים, ששני המאמנים הלכו עמוק לתוך הספסל, כשבצד אחד דור גולדנברג קולע נקודות בכורה באשדוד ובצד השני דורי סהר קולע מעבר לקשת, 93:66 בסןף זה נגמר –  82:114 למכבי ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך