מותג ההנעלה גלי משיק: קולקציית קיץ 2020 לילדים ופעוטות

מותג ההנעלה גלי, אשר הוקם בשנת 1975 ומזוהה כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הילדים, המקפיד על ערכים של איכות, חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני משיק את קולקציית קיץ 2020 לילדים ופעוטות. אופנתית וחדשנית מתמיד ומשלבת סגנונות וצבעוניות קיצית תוך שמירה על איכויות המותג. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת נעלי ילדים ונוער וגם נעלי צעד ראשון לתינוקות.
צילום: אסף לוי

קולקציה ייחודית במידות 19-26, המתמחה בתינוקות שעדיין לא התחילו ללכת (נעלי טרום הליכה), תינוקות שהתחילו ללכת ותינוקות שכבר הולכים הליכה יציבה. הקולקציה מאופיינת בעיצובים קלילים, צבעוניים ואופנתיים שיתנו מענה לטעמה של כל אימא. 

בקולקציה ניתן למצוא סנדלים המספקות  תמיכה והגנה על הקרסול, אך יחד עם זאת משאירים אותו חופשי ובכך מאפשרים התפתחות תקינה. המבנה האנטומי של הנעליים אוחז את כף הרגל ומגן עליה. 

הנעלים בקבוצה זו, מצוידות בבטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה, הסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה. תחתית הסוליה מחורצת בחריצים המאפשרים קיפול טוב ונוח באזור האצבעות ומקלים על הליכת הפעוט.  

לבנות – סנדלי טרום הליכה (מידות 19-22) עם שילובי רקמות, פפיונים, סוליות ספורטיביות ועוד בצבעוניות של כסף, זהב, ורוד מטאלי ועוד לצד נעלי צעד ראשון ( מידות 20-26) המוצעות כסנדלים פתוחים או כסנדלים סגורים בקדמת הנעל להגנה מרבית המשלבים פרנזים, פפיון, פרפרים, נגיעות ניאון, מראה קלוע וספורטיבי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך