טלמרקטינג – הדרך המהירה לשיווק אפקטיבי

ישנן הרבה דרכים למשוך לקוחות חדשים כיום. בעידן הרשתות החברתיות והשיווק הדיגיטלי, בעלי עסקים רבים בוחרים להשקיע משאבים בקידום האתר שלהם או ביצירת קמפיינים באינסטגרם ובפייסבוק. אך חשוב שלא להזניח את אחד מאמצעי השיווק היעילים והוותיקים ביותר – הטלמרקטינג.
צילום: FREEPIK

טלמרקטינג הוא קמפיין שיווקי שמתבצע באמצעות הטלפון.  במהלך הקמפיין פונים נציגי מכירות לקהל לקוחות רלבנטי ומעניינים אותו במוצר או בשירות שהם משווקים. גם בעידן הנוכחי, לטלמרקטינג יש עדיין השפעה רבה על לקוחות פוטנציאליים ומדובר בקמפיין פרסומי בעל קבלות מוכחות. 

אז נכון שבעידן הרשתות החברתיות נוצרו דרכים חדשות לפנייה שיווקית ללקוחות, אך יש לזכור כי ישנם קהלי יעד שלא נמצאים הרבה ברשתות ובאינטרנט, ובנוסף – כל מי שמחזיק בסמארטפון משתמש בו גם כדי לקבל שיחות קוליות. בעזרת טלמרקטינג ניתן לנצל את העובדה הזו ולהצליח ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות באמצעות הטלפון. 

מתי לפתוח בקמפיין טלמרקטינג

התחלה של קמפיין טלמרקטינג יכולה להתאים בשלבים שונים של שיווק העסק. היתרון הגדול בשיטה זו היא האפשרות לקבל חשיפה גדולה לעסק בתוך זמן קצר יחסית. נציגי המכירות של חברות קול סנטר, שמבצעים את הקמפיין, יכולים ליצור קשר עם אלפי לקוחות פוטנציאליים בתוך מספר ימים או מספר קטן של שבועות. 

לכן, כאשר משיקים מוצר חדש או שירות חדש יהיה נכון לפתוח עם קמפיין טלמרקטינג. בנוסף, גם אם העסק עצמו הוא חדש ויש רצון להתחיל ליצור מיתוג עסקי ולדאוג לכך שכמה שיותר אנשים ישמעו עליו – פתרון הטלמרקטינג הוא פתרון מומלץ. 

בנוסף, כאשר פונים לקהל יעד מבוגר יותר, או כזה שפחות חשוף לרשתות החברתיות או למדיה של האינטרנט, כדאי יהיה לבצע קמפיין טלמרקטינג. 

קמפיין מהסוג הזה יכול להיות גם רלבנטי בכל תחום עסקי. בין אם אתם משווקים מוצר חדש לתינוקות או רוצים לפרסם שירותי חשמלאות לבית – טלמרקטינג יכול לעזור להביא לכם כמות גדולה של לקוחות חדשים. 

מה חשוב בביצוע קמפיין טלמרקטינג מוצלח

יש כמה שלבים חשובים בביצוע קמפיין טלמרקטינג מוצלח ואפקטיבי. קודם כל, חשוב לבצע בצורה חכמה את שלב אפיון קהל היעד של הקמפיין ולפנות לאנשים הנכונים. בנוסף לכך, מומלץ מאוד לפנות לחברת קול סנטר מקצועית שתבצע את הקמפיין עבורכם. נכון שתמיד אפשר להטיל על אחד מאנשי הצוות של החברה להוביל קמפיין כזה, אך האמת היא שצריך לדעת איך לנהל קמפיין טלמרקטינג בצורה הנכונה. 

יש חשיבות רבה לאופי תסריט השיחה שבו משתמשים על מנת למכור את המוצר. מומלץ שהתסריט הזה ישקף את הייחודיות של בית העסק ואת היתרונות המובהקים שלו. חברת קול סנטר שמתמחה בכך יכולה לתרום מניסיונה וליצור תסריט שיחה אפקטיבי ומוכר. 

מכיוון שבמקרים רבים נציגי המכירות נתקלים בהתנגדויות, הם צריכים להיות מיומנים ומקצועיים. הם צריכים לדעת כיצד לנווט סביב ההתנגדות של הלקוח ולדעת להציע לו את המוצר באופן שימשוך את תשומת ליבו. מסיבה זאת חשוב לנהל את קמפיין השיווק עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום ולא להשאיר את המלאכה לידי צוות מכירות בלתי מיומן בביצוע הטלמרקטינג.

בחירה בחברת קול סנטר מקצועית

חברת קול סנטר מקצועית יכולה לבצע את שלבי האפיון של קהל היעד ושלב בניית התסריט באופן שבאמת יביא לתוצאות. היתרון של עבודה עם חברה כזו, כמו WeCall, היא בכך שניתן להגיע לכמות גדולה מאוד של לקוחות פוטנציאליים בזמן הקצר ביותר. קמפיין טלמרקטינג נכון יכול לשים את המוצר שלכם במקום הראשון ולתרום לצמיחה משמעותית בכמות העסקאות החדשות של החברה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך