בן שמעון: "אסור לנו להסתבך אפילו באחוז אחד"

מ.ס אשדוד תצא למשחק חוץ ביום ראשון בבלומפילד (21.00) מול בני יהודה, ולא תרצה לחזור משם כשהיא מסובכת בתחתית. בן שמעון המאמן: "זה משחק חשוב עבורנו, אז נגיע מוכנים ונעשה את הכי טוב בכדי לנצח ולהמשיך הלאה".
בן שמעון.

מ.ס אשדוד הבטיחה כמעט מעשית עוד עונה בליגת העל, אבל היא רוצה ביום ראשון להבטיח זאת גם רשמית. אשדוד תצא למשחק חוץ מול בני יהודה בבלומפילד (21.00) ותקווה לחזור עם נקודות.

המצב כרגע הוא שאשדוד רחוקה 6 נקודות מנס ציונה שמתחת לקו האדום, אבל חסר לאשדוד משחק. אם אשדוד תנצח היא תפתח פער של 9 נקודות ועם הפרש שערים עדיף על נס ציונה, היא תבטיח לעצמה עוד עונה רשמית. תיקו או הפסד יאלצו אותה להתאמץ במשחק הבא לגמור סיפור.

רן בן שמעון: "הסיטואציה שבה אנחנו נמצאים לא מאפשרת לנו  להקהל בה ראש. אנחנו לא יכולים להיות קלי דעת. אסור לנו אפילו באחוז אחד להסתבך. אנחנו באים למשחק רציניים ומאותגרים. אנחנו משחקים נגד קבוצה שנראית טוב במשחקים האחרונים, שעושה עונה טובה. זה משחק חשוב עבורנו, אז נגיע מוכנים ונעשה את הכי טוב בכדי לנצח ולהמשיך הלאה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך