הכדורסל חוזר בראשון: אשדוד בחוץ מול מכבי ת"א

יום ראשון תחודש ליגת ווינר סל אחרי למעלה משלושה חודשים של פגרת קורונה כפויה. מכבי אשדוד עם מאמן חדש וסגל חדש, האחרונה בטבלה, חולמת לשרוד. היא תפגוש (19.00, היכל מנורה מבטחים) את מכבי ת"א, שרוצה לסיים עונה יפה עם זכייה שלישית ברציפות באליפות.
ינסו לשרוד. מכבי אשדוד. (צילום: באדיבות מנהלת הליגה)

ביום ראשון ליגת העל בכדורסל חוזרת לאחר 3 חודשי פגרה בגלל משבר הקורונה.

מכבי אשדוד כרגע במקום האחרון נראית כיורדת הודאית לליגה השנייה. הקבוצה שינתה את פניה בעיקר עם מאמן חדש, עמית תמיר, שהחליף את בראד גרינברג שנסע לארה"ב ולא חזר, ועם שחקני רכש חדשים. המטרה שלה היא אחת – לשרוד בליגה. יש לה למטרה הזו 11 משחקים.

הראשון שבהם הוא כאמור ביום בראשון מול האלופה מכבי ת"א. אולי המשחק הקשה ביותר שיכולה הייתה לקבל. אשדוד תפגוש בחוץ (19.00, היכל מנורה מבטחים), את ת"א שרוצה לסיים עונה יפה עם זכייה שלישית ברציפות באליפות. קל זה לא יהיה בלשון המעטה.

האלופה היא הקבוצה היחידה בליגה שלא הפסידה אף משחק בית והיא מובילה את הטבלה במאזן 2:19, מרחק של שני משחקים מהפועל ירושלים. הצהובים יצאו לפגרת הקורונה אחרי הפסדם השני בלבד, אבל הם בעמדה מצוינת לסיים את העונה הרגילה במקום הראשון בפעם השלישית ברציפות – ובכך להבטיח את אירוח הפיינל פור בהיכל מנורה מבטחים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך