מספר גני הילדים שנסגרו באשדוד מחשש לקורונה עלה ל-7

בבוקר הודיעו על סגירת 2 גנים. הסיבה סייעת מחליפה שעבדה בכל הגנים הללו, אומתה כחולת קורונה. כל ילדי גנים אלו יכנסו לבידוד והגנים יסגרו מיום ראשון ועד להודעה חדשה. ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר: "אני שב וקורא לתושבי אשדוד לגלות אחריות אישית, ולהקפיד על מילוי ההנחיות".

עיריית אשדוד החליטה לסגור 7 גני ילדים מחשש לקורונה. בבוקר הודיעו על שני גנים, אבל מסתבר כי המספר כעת עלה. הסיבה סייעת מחליפה שעבדה בכל הגנים הללו, אומתה כחולת קורונה.

מהעירייה נמסר: "לפיכך בהתאם להנחיות משרד הבריאות והנחיית ראש העיר,כל ילדי גנים אלו יכנסו לבידוד והגנים יסגרו מיום ראשון ועד להודעה חדשה. ככל שידרש הילדים ויתר הצוותים יעברו בדיקות .בשל כמות הגנים, משרד החינוך עודכן ולהורים תשלח הודעה".

הגנים הם :
אגס
אלון
שזיף
מבוא אדמומית 2
צהלה
מיתר
מיכמורת

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי:״בשבועיים האחרונים אנו עדים לעליה משמעותית במספר החולים באשדוד, והתקרבות מדאיגה לסף ההגדרה של מוקד התפרצות אדום. התפתחות זו נובעת ללא ספק מהתרופפות במשמעת האזרחית ואי-קיום הנחיות משרד הבריאות. אני שב וקורא לתושבי אשדוד לגלות אחריות אישית, ולהקפיד על מילוי ההנחיות. במיוחד חבישת מסיכה, חיטוי ידיים לעיתים קרובות והמנעות לפחות מלחיצות ידיים. אנו חייבים לעשות כל מאמץ, כדי לבלום את התפשטות הנגיף, המאיים על הבריאות והחיים שלנו. זה בידיים של כולנו! ויפה שעה אחת קודם!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך