סייעת נמצאה חיובית לקורונה, עיריית אשדוד סגרה שני גנים

המדובר בגן אגס ובגן מיתר. בעירייה הודיעו להורים על המקרה והודיעו כי על הילדים להיכנס לבידוד. הסייעת היא ממלאת מקום שעבדה בשני הגנים. בהודעה להורים נכתב: "אנו נערוך בדיקה מול משרד הבריאות ונעדכן בהמשך. נכון להיום הגן יסגר. במוצ"ש נודיעכם על המשך המהלכים". בדיקות ייערכו לכל ילדי הגן ולצוותים החינוכיים.

עיריית אשדוד סגרה שני גנים ילדים, את גן אגס וגן מיתר

הסיבה, סייעת המועסקת בגן אגס ובגן מיתר נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. לפי הנחיות משרד הבריאות ובהתאם למדיניות ראש העיר אשדוד על כל ילדי הגן להכנס לבידוד. בנוסף ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ביקש לערוך בדיקות לכל ילדי הגן ולצוותים החינוכיים.  מנהל החינוך ומחלקת הבריאות בעיריית אשדוד, יתנו סיוע צמוד ככל שיידרש ויסייעו בכל תהליך ביצוע הבדיקות.

העירייה העבירה הודעה הבוקר, שישי להורים על ידי מיכל שהם  מנהלת מחלקת גני ילדים:

הורים יקרים: הבוקר התקבלה הודעה מאחת הסייעות שעבדה בגן במילוי מקום כי נמצאה מאומתת לקורונה. הדבר נודע לנו בשעה הקרובה .אנו נערוך בדיקה מול משרד הבריאות ונעדכן בהמשך. נכון להיום הגן יסגר. במוצ"ש נודיעכם על המשך המהלכים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך