"הביטוי פוגרום חמור בעיניי וראוי לכל גינוי"

תגובת ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, לדבריו של חברת מועצת העיר אלי נכט כאילו בניית בישיבה ברובע ח' היא סוג של פוגרום. לסרי: "אשדוד בהנהגתי תמשיך לשמור על כבוד הדדי בין כל מרכיביה".
ראש העיר לסרי
ד"ר יחיאל לסרי.

"כידוע העיר אשדוד מורכבת ממגזרים ואוכלוסיות עם אורחות חיים שונים. לנו כמנהיגות עירונית, יש את האחריות המחייבת להבטיח חיים משותפים בסובלנות ובכבוד הדדי ככל שניתן. גם אם יש מחלוקות, יש לפתור אותן בהדברות ותוך כיבוד דעותיו של האחר. כל אמירה פוגענית כנגד ציבור כזה או אחר, איננה במקומה". כך אמר היום, חמישי, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

הדברים האלה הגיעו כתגובה לדברי חבר המועצה אלי נכט שבמהלך נאומו בשפה הרוסית דימה לכאורה את בניית הישיבה ברובע ח' לסוג של פוגרום. המילה הזו הצליחה לעורר את זעמו של ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם שהשתלח גם הוא בתגובה נגד המגזר יוצאי ברית המועצות בעיר, דבר שעוד יותר ליבה את הרוחות בין התושבים ברשתות החברתיות.

חברי המועצה נכט ואמסלם.

ד"ר לסרי המשיך: "אם אכן חבר המועצה עו"ד אלי נכט, השתמש בביטוי פוגרום, הדבר חמור בעיניי וראוי לכל גינוי על ידי כלל חברי מועצת העיר. אני מתכוון לשוחח עם עו"ד נכט כחבר הקואליציה,להביע את מורת רוחי ולהעמיד אותו על חומרת הדברים, על מנת להבטיח שלא ישנו בעתיד. אשדוד בהנהגתי תמשיך לשמור על כבוד הדדי בין כל מרכיביה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך