חרדים מאשדוד הגישו תלונה במשטרה נגד חבר המועצה אלי נכט

סערה מתפתחת בעקבות המחאה שהתקיימה ברובע ח', ההתבטאות של חבר המועצה אלי נכט בעניין הפוגרום, הצליחה לגרום לחרדים חסידים להגיש נגדו תלונה במשטרת ישראל
לאחר סערת הסרטונים: חבר המועצה של אגודת ישראל התעניין אם נכט יהודי

מחאה שהתקיימה שלשום נגד בניית ישיבה חרדית ברובע ח' הצליחה לצאת מפרופורציות, בעקבות שלל התבטאויות של חברי מועצת העיר.
ראשון היה זה אלי נכט שבמהלך נאומו בשפה הרוסית דימה את בניית הישיבה ברובע ח' לסוג של פוגרום.

המילה הזו הצליחה לעורר את זעמו של ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם שהשתלח גם הוא בתגובה נגד המגזר יוצאי ברית המועצות בעיר, אמסלם אמק שלא יצן לרוסים להשתלט, דבר שעוד יותר ליבה את הרוחות בין התושבים ברשתות החברתיות.

אלא שכאן הסיפור לא הסתיים, היום אחה"צ ניגשו מספר חסידים תושבי הרובע למשטרת ישראל, שם הם הגישו תלונה על מנת לפתוח בחקירה נגד חבר המועצה אלי נכט, זאת בעקבות דבריו החריפים לכאורה נגד החרדים.

חבר המועצה עו"ד אלי נכט טען הבוקר בתגובה לפרסומים השונים "עוד פייק ניוז שהתפרסם בכלי הרשתות השונות, והפעם כאילו אני קורא לחולל פוגרום לחסידי הציבור החרדי. מדובר בהזייה שגובלת בהוצאת דיבה. דיברתי אל תושבי הרובע שממש מולם מתכוונים לבנות ישיבה ומקווה, ואמרתי שהם צריכים לייצר אווירת מחאה".

נראה כי הסוגיה הרגישה של יחסי חרדים חילונים בעיר אשדוד, שהעביקה אותנו רבות לפני הבחירות, חזרה לשיח ברשתות וברחובות העיר, בתקווה שהשיח לא יתדרדר למקומות לא רצויים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך