מאות כבר חתמו: עצומה למען פתיחת פארק כלבים באזור ט"ז

מאות תושבי רובע ט"ז והסביבה חתמו על עצומה חדשה הקוראת להקים גינת כלבים מושקעת באזור: "נמאס לנו מפארקים מוזנחים וללא צל"
כלבים בכלבייה של אשדוד

תושבי רובע ט"ז פתחו לאחרונה עצומה הקוראת לעייריה להקים פארק מושקע לכלבים באזור, התושבים טוענים ובצדק כי הפארקים המיועדים לכלבים בעיר, מוזנחים וללא ברזיות או צל לכלבים. המחסור במקום ראוי לכלבים גורם גם להתקלויות עם פקחי העירייה ולרוב זה אף נגמר בקנס. העצומה שנפתחה לא מכבר, כבר תפסה תאוצה ומאות חתמו על הבקשה: "הקימו פארק לכלבים באזור ט"ז".

כך נפתחה העצומה באתר עצומה: "אנו תושבי אשדוד נתקלים בבעיה עם הפארקים של הכלבים. לרוב הפארקים באשדוד מוזנחים וקטנים מאוד ללא ברזיות או צל לכלבים ומכוסה לרוב בחול ולא בדשא. לאחר התקלויות רבות עם בתי ספר פקחים ועוד, החלטנו להקים פארק מושקע ומטופח לכלבים עם צל, דשא, ברזיות, וספסלים באיזור ט"ז באשדוד שישרת את כלל תושבי אשדוד.

אנו זקוקים לכמות גדולה של חתימות כדי להקים את הפארק ובכדי שהערייה תראה לנכון לממן את הבנייה של הפארק. בבקשה תעזרו להקים לכלבים מקום מטופח למשחק ומפגשים. בתודה תושבי אשדוד".

הצטרפו גם אתם למאבק: לחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך