קצת רוממות רוח ברוממה

נועלת הטבלה מכבי אשדוד יצאה מפיגור דו-ספרתי וניצחה במשחק ההכנה האחרון שלה לפני חידוש הליגה, 80:84 בחוץ על מכבי חיפה, באולם ברוממה. סיבה לאופטימיות? 21 נקודות להולדר.
פול סטול בעוד התקפה. (צילומים: לילך וייס)

אופטימיות זהירה? מצבה של מכבי אשדוד בטבלה לא פשוט והיא תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להישאר בליגת ווינר סל לעונה נוספת, אבל בשלישי היא הוכיחה שהיא ממש לא מתכוונת להיפרד בקלות. אשדוד חזרה מפיגור של 12 נקודות וניצחה בחזרה הגנרלית לליגה עם ניצחון 80:84 ברוממה על מכבי חיפה. קצת רוממות רוח.

סטול התחיל עם שלשה ואסיסט לשלשה נוספת של קאת'ברטסון במעבר, אבל הירוקים הגיבו מהר עם 11 נקודות ללא מענה בהובלת בריסקר וסורקין. בסוף הרבע  זה היה – 18:22 למארחים. עמית עבו והולדר המשיכו להפגיז מעבר לקשת ברבע השני, אלא שאפשואו הפך בצד השני לקלע הראשון בקבוצתו בספרות כפולות ובהפסקה 42:48 לחיפה.

קאת'ברטסון. אופטימיות?

חיפה קלעה את 6 הנקודות הראשונות של הרבע השלישי ושני דאנקים של אפשואו קבעו יתרון שיא, 42:54. אשדוד יצאה לריצה משלה וצ'וברביץ' צימק ל-56:53, אבל סורקין המשיך להגדיל, 57:63 אחרי 30 דקות. סטול התחיל להשתלט על העניינים ועם אסיסט לקולמן ושלשה צימק לנקודה, 65:64. שלשה של אנדרוז נענתה מיד באחת של עבו, אבל גרנט עם 5 רצופות החזיר את היתרון ושלח את עמית תמיר לפסק זמן בפיגור 80:79, דקה וחצי לסיום. הולדר סחט עבירה ודייק פעמיים מהקו (21 נקודות בסיום) בכניסה לדקה האחרונה וקולמן בסל ועבירה קבע את תוצאת הסיום, 80:84 לאשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך