המשטרה עצרה מקבץ נדבות נכה פעמיים בתוך שבוע בצומת באשדוד

הקבצן בן 52, המוגדר 100% נכה, סיכן לכאורה את חייו ואחרים כשקיבץ נדבות בצומת. ביהמ"ש הורה על שחרורו: "הדעת אינה סובלת כי בהיעדר פעולות חקירה יוארך מעצרו בשל קיבוץ נדבות שנובע ממצוקה כלכלית עד כדי חרפת רעב" . המשטרה: מכבדים את ההחלטה ונמשיך באכיפת החוק ושמירת הסדר".
שוטר בניידת

שופטת בית משפט השלום באשקלון, דורית בונדה, ביקרה בחריפות את החלטת המשטרה לעצור פעמיים בתוך שבוע ימים, קבצן נדבות בן 52, המוגדר 100% נכה, בגין סיכון לכאורה של חייו וחיי אחרים כשקיבץ נדבות בצומת בכביש באשדוד. השופטת הורתה על שיחרורו של האיש.

"סבורני כי הדעת אינה סובלת שבהיעדר פעולות חקירה יוארך מעצרו של החשוד, בשל קיבוץ נדבות. צעדיו של האיש נובעים ממצוקה כלכלית גדולה, עד כדי חרפת רעב". אמרה השופטת. האיש נעצר בפעם השנייה למרות העובדה שכבר במעצרו הראשון הורה שופט על שיחרורו.

בפעם הראשונה שהחשוד נעצר ביקשה המשטרה מבית המשפט לשחררו בתנאים מגבילים שיבטיחו הפסקת העבירה, ובית המשפט נעתר לבקשה זו. בחלוף ימים ספורים, החשוד נעצר שוב. מהמשטרה נמסר: "מחובתה ותפקידה של המשטרה לאכוף את החוק, ולמנוע סיכון לשלומם של משתמשי הדרך ומקבצי הנדבות, הנעים רגלית בין כלי רכב בצמתי כבישים סואנים. אנו מכבדים את הכרעת בית המשפט ונמשיך באכיפת החוק ושמירת הסדר למען שלום הציבור ובטיחותו". אמרו במשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך