איגוד הכדורעף קבע את מטה אשר כאלופה. במכבי AOV אשדוד כועסים

על רקע החלטת איגוד הכדורעף להכריז על אלופה לפי מיקומה בטבלה, אומר מנהל מועדון מכבי AOV אשדוד: "לא משקף את רוח הספורט". אשדוד סיימה במקום השלישי כאשר היא מבטיחה את הביתיות בפליאוף. רצף ניצחונות בתום הליגה הסדירה העניקו תקווה כי ניתן להתמודד גם על האליפות.
מנהלי מועדון מכבי AOV אשדוד- (מימין) אורי שפירא ואלכס בובריק. (צילום מכבי AOV אשדוד)

עונת הכדורעף הסתיימה בחודש מרץ, כמו ענפי ספורט אחרים, על רקע משבר הקורונה. עתה, כשלושה חודשים אחרי, איגוד הכדורעף הכריז על הפועל מטה אשר כאלופת הגברים והפועל כפר סבא כאלופת הנשים, וזאת בהתאם למיקומן של הקבוצות בליגה.

אולם, בכדורעף האלופה נקבעת רק בתום ההתמודדות בפליאוף ולא לפי מיקום בטבלה. זו הסיבה שהעולה החדשה לליגת העל, מכבי AOV אשדוד, מאוכזבת מההחלטה שכן לקבוצת הנשים לפחות, היה סיכוי לא רע להגיע רחוק, אולי אפילו עד הסוף.

מנהל המועדון ומאמן קבוצת הנשים, אורי שפירא, אמר: "אנחנו מאוכזבים מההחלטה, חושבים שזה לא משקף את רוח הספורט, אפשר להסתכל מה קורה באירופה ולראות ששם לא הוכתרה אלופה. נותר לנו רק להצטער עבור הספורט ועבור האוהדים".

הקבוצה עשתה עונת בכורה חלומית וסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי כאשר היא מבטיחה את הביתיות בפליאוף. רצף ניצחונות בתום הליגה הסדירה העניקו תקווה כי ניתן להתמודד גם על האליפות. כזכור, מאז שקבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד נוסדה, היא עלתה בכל עונה ליגה. מהליגה הארצית, דרך הלאומית והעונה בליגת העל.

רק בחודש מרץ האחרון, עם החלטת האיגוד על סיום העונה בצל נגיף הקורונה, התראיין מאמן קבוצת הגברים של הפועל כפר סבא, שגיא ברעם, ואמר: "כנראה שמטה אשר היו לוקחים אליפות, אבל מפה ועד להכתיר אלופה, המרחק גדול. כל העניין של פליאוף זה איך אני כמאמן יכול לעקוץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך