גבר כבן 60 נורה הלילה באשדוד. מצבו קשה

הארוע התרחש בחניית בניין ברחוב העצמאות באשדוד. הוא הובהל לבית החולים אסותא אשדוד עם פגיעה חודרנית בפלג גופו העליון. המשטרה חוקרת את נסיבות הארוע הקשה.
צילום וסרטון: דוברות איחוד הצלה.

ארוע קשה התרחש הערב, ראשון, כשגבר כבן 60 נורה בחנית בניין ברחוב העצמאות באשדוד. הוא הובהל עם פציעות בפלג גופו העליון לבית החולים אסותא אשדוד. מצבו מוגדר קשה.

דוברות מד"א : "בשעה 22:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר פצוע בחנייה בניין באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח אסותא אשדוד גבר כבן 60 במצב קשה ולא יציב עם פציעות בגופו".

פראמדיקים של מד"א יאיר אביסרה ונועה גילדין סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60, שוכב בהכרה, עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים פינינו אותו בדחיפות לבית החולים שמצבו קשה ולא יציב".

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: גבר נפצע קשה ברחוב העצמאות באשדוד. משה ויצמן חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בפצוע שסובל מפגיעה חודרנית בפלג גופו העליון. לאחר הסיוע הראשוני בזירת האירוע הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות ירי ברחוב העצמאות באשדוד. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום והבחינו בגבר (שנות ה60),כאשר הוא פצוע באורח קשה (על פי גורמי הרפואה). הוא פונה לבית חולים אסותא לקבלת טיפול. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום,מתחקרים את הזירה, אוספים ראיות ובודקים את הנסיבות של האירוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך