התפתחות דרמטית בחקירת רצח האשדודית מלפני 14 שנים

משטרת ישראל הודיעה היום כי ישנה התפתחות בחקירת הרצח שארע בשנת 2006, ועצרה אדם נוסף החשוד בפרשה, לפני שבוע חשפה המשטרה כי נעצר חשוד אחר, לאחר פעולות מתקדמות ששפכו אור על הרצח שזעזע את אשדוד
אדם כבול
אילוסטרציה.

משטרת ישראל הוציאה הערב עדכון בתיק הרצח של קלרה רבין ז"ל משנת 2006 באשדוד, בו הודיעו כי שוטרי משטרת ישראל עצרו היום חשוד נוסף במעורבות ברצח.

על פי דוברותהמשטרה "מדובר בגבר בשנות ה50 לחייו,תושב אשדוד. הוא הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש ויובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. מעצרו של החשוד אולג דוליה הוארך היום פעם נוספת עד לתאריך 22/6/2020, החקירה נמשכת".

כזכור, לפני שבוע ימים הודיעה המשטרה כי הותר לפרסום על כך שמשטרת ישראל עצרה לפני כ-שלושה שבועות את אולג דוליה כבן 54, תושב אשדוד בחשד שרצח את קלרה רבין ז"ל בשנת 2006 באשדוד.

בתאריך 23/08/2006, סמוך לשעה 19:05 התקבלה במשטרה הודעה אודות מציאת אישה ללא רוח חיים בביתה באשדוד. חוקרי תחנת אשדוד שהגיעו לזירה, הבחינו בסימנים שונים אשר העלו את החשד כי מדובר ברצח ולזירה הגיעה מעבדה ניידת אשר טיפלה בזירה ואספה מוצגים רבים. בסיום הערכת מצב הוחלט להטיל את חקירת החשד לרצח של קלרה רבין ז״ל על היחידה המרכזית.

לאורך השנים, נעשו פעולות חקירה שונות במטרה להגיע לחשודים המעורבים ברצח. פריצת הדרך לפענוח תיק הרצח הגיעה לידי חוקרי היחידה המרכזית של מרחב לכיש בחודש אפריל השנה, לאחר שביקשו לבצע בדיקות חוזרות על המוצגים שנאספו מזירת הרצח, באמצעות כלים טכנולוגיים חדשים. בעקבות בדיקות אלה, אותר החשוד ברצח ובתום פעולות חקירה סמויות שנערכו, הוא נעצר ב-24/5/2020 ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום וביום שלישי צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

במשטרה ציינו, כי תיקי רצח נמצאים על שולחן העבודה של החוקרים כל העת ומושקעים בהם מיטב המשאבים המצויים בארגון ועד לפענוחם החקירות פעילות ומבוצעים בהן מגוון רחב של פעולות חקירה. עוד נמסר כי הפיתוחים הטכנולוגיים אותם הכניסה בשנים האחרונות משטרת ישראל תוך שיתופי פעולה הדדיים עם רשויות החוק בארץ ובחו"ל, מסייעים לחוקרי המשטרה לקדם את תיקי הרצח וזאת על מנת להגיע לכל חשוד ולהביאו לדין בגין מעשיו החמורים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך