המשטרה עצרה חשוד ברצח איש העסקים ופעיל הליכוד דורון שוסטר‎ מאשדוד

לפני יותר מארבע שנים נורה למוות דורון שוסטר, איש עסקים ופעיל ליכוד מאשדוד. שוסטר נורה למוות מאופנוע חולף בראשון לציון. היום, ראשון, התיר בית המשפט לפרסום כי חלה התקדמות בפרשה: סוכן הפליל חשוד ברצח, שמכחיש קשר לחשדות.
דורון שוסטר ז"ל.

איש העסקים דורון שוסטר מאשדוד נורה למוות ב-20 למרץ 2016, בפתחו של בית מגורים בראשון לציון. כעת לאחר יותר מארבע שנים, יש ככל הנראה התפתחות בפרשת הרצח.

שוסטר, בן 50 במותו, היה פעיל ליכוד מוכר: הוא חוסל על ידי רוכב אופנוע שנמלט מהזירה. עד כה המשטרה לא עצרה אף חשוד, אך היום (ראשון) הותר לפרסום כי חלה התקדמות בחקירה.  השופט גיא אבנון מבית משפט השלום תל אביב התיר לפרסם כי נעצר חשוד, ושמו יאיר זוהר. החשוד נעצר אחרי שסוכן סמוי של המשטרה הפליל אותו‎: זוהר מכחיש כל קשר לרצח.

שוסטר נחשב לפעיל ליכוד מוכר מאוד בעיר אשדוד והיה בקשר עם שרים בממשלות ישראל בעבר ובהווה. בעבר יוחסו לו קשרים עם הנשיא לשעבר, האסיר משה קצב, שר הפנים לשעבר גדעון סער וחבר הכנסת צחי הנגבי. אולם שמו של איש העסקים נקשר בעבר גם במספר פרשות שאינן מחמיאות וביניהן פרשת עורך הדין רונאל פישר.

הרצח התרחש סמוך לשעה 18:50 ב-20 במרץ 2016, יום ראשון בשבוע. בשעת הערב נשמעו קולות ירי ברחוב הקוקיה בראשון לציון. צוותי מד"א שהגיעו למקום איתרו את שוסטר כשהוא פצוע באורח אנוש ולאחר טיפול ראשוני פינו אותו לבית החולים אסף הרופא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

במשטרה העריכו אז כי הירי בוצע על ידי רוכב אופנוע, שהצליח להימלט מהזירה לפני שהגיעו כוחות המשטרה למקום. "כשהגעתי למקום נתקלתי בגבר שסבל מפצעי ירי בפלג גופו העליון", סיפר אז אבישי מאור, מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה. "הענקנו לו טיפול ראשוני ולאחר מכן הוא הועלה לניידת טיפול נמרץ ופונה לבית החולים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך