נפתחה "עונת הרחצה"

מ.ס אשדוד הבטיחה מעשית עוד עונה בליגת העל לאחר ניצחון בייתי 0:2 על נס ציונה. אשדוד רחוקה 9 נקודות מנס ציונה כשנותרו בקופה 12 נקודות....אפשר לבדוק את מצב הגלים בחוף באשדוד ולהתכונן לעונה הבאה.
יחזקאל עושה 0:1 לאשדוד (צילומים: טל אקוקה)

באשדוד זוכרים את מה שקרה עם מכבי פ"ת בעונה שעברה. מכבי פ"ת הייתה במצב דומה לזה של אשדוד היום כשהיא בטוחה שהיא תישאר בליגה. בסוף כולם זוכרים מה קרה, אשדוד שכבר חתמו על הירידה שלה, נשארה, מכבי פ"ת, ירדה. בדיוק במצב הזה הגיעה נס ציונה במוצ"ש לי"א. קבוצה שכבר אמרו שתרד והתחילה לאסוף נצחונות ונקודות. במ.ס אשדוד היה ברור שבמשחק הזה היא צריכה להשיג, ניצחון, במנימום של המינימום תיקו, ולסגור עונה מעשית. רן בן שמעון ניסח את זה בקצרה, "רוצים להבטיח כבר עוד עונה בליגה הלאומית". בסוף המשחק זה קרה. אשדוד ניצחה בצדק 0:2, הבטיחה עוד עונה באופן מעשי בליגת העל…ויכולה ללכת לים

מ.ס אשדוד החזיקה בכדור ולחצה להבקיע שער מהיר. בדקה ה-13 זה קרה. רועי גורדנה שנכנס טוב למשחק, חטף את הכדור במרכז המגרש, שלח את דין דוד המהיר שהוציא רוחב ושגיב יחזקאל הגיע בזמן ובעט פנימה, 0:1. שער חשוב מאוד לאשדוד. 5 דקות אח"כ שלומי אזולאי השאיר את שגיב יחזקאל לאחד על אחד מול עומרי גלזר והאחרון מנע  את ה-0:2. דין דוד (22) יכול גם הוא לגמור סיפור עם עוד שער, ושוב גלזר עצר שער בטוח. נס ציונה חיפשה שער בכח והפקירה את ההגנה למתפרצות המהירות של יחזקאל ודוד. אשדוד ירדה רק עם 0:1 למחצית, אבל צריכה הייתה לבוא בטענות לעצמה על ההחמצות הרבות. אולי רבות מידי.

בן שמעון ביקש לסגור עוד עונה כבר במשחק הזה.

אשדוד המשיכה להחמיץ גם במחצית השנייה. שגיב יחזקאל (57) שלח רוחב מצוין ודין דוד איחר בגלישה, לכדור שיכול היה להיות ברשת. נס ציונה שמעה שקרית-שמונה יריבתה לתחתית ניצחה את רעננה והתחילה ללחוץ יותר. טימותי אוואני בגלישה מעולה (61) על יחמיר היקה מנס ציונה, מנע מצב מסוכן מאוד ליד השער של משפתי. החלוץ מזו (70) החמיץ ממטר את השוויון של נס ציונה. אשדוד הבינה שהיא עלולה להענש על ההחמצות הרבות.

רבע שעה לסיום ראינו שאשדוד הבינה טוב מאוד את המצב. בן זקן מסר לחמודי כנעאן שנתן כדור מצוין לאזולאי שניסה להוציא רוחב ודריס ווייטנס בלם נס ציונה ניסה למנוע שער והרחיק לתוך השער שלו 0:2 לאשדוד. הסיפור נגמר. ניצחון חשוב להכנה הרשמית לעונה הבאה. רן בן שמעון הכניס לדקות האחרונות מספר שחקני עתיד כמו עוז בילו ועידן דהן ונתן בכך אולי את הסימן לפתיחת ההכנות….

אווני בלם אשדוד (באדום) בעוד עבודת הגנה טובה.

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן, אוואני, גיל כהן, קמהאני, אבו עקל (ריינן, 54), גורדנה, אזולאי (בילו, 88), אלאבי (דהאן, 88), דוד (בריהון, 88), יחזקאל (כנעאן, 63)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך