התלמידים שיצאו לעודד את בעלי העסקים – זכו להוקרה מראש העיר

אתמול (ג) קיבל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בלשכתו את תלמידי סיירת דרור, קבוצת המנהיגות של ישיבת אמי"ת בעיר אשר מיד עם פתיחת החנויות לאחר הגל הראשון של הקורונה יצאה לעודד את רוחם של בעלי העסקים בעיר אשדוד ולתמוך בהם.
צילום: יונתן רחמים

הרב שלום מלול ראש הישיבה והרב מעוז שוורץ מוביל הסיירת הודו לראש העיר על ההערכה והעניקו לו חולצה של הסיירת למזכרת.  תכנית "דרור למנהיגות" פועלת להכנה ושילוב בתפקידי פיקוד בצה"ל תוך חיזוק תכנים בתחום ההעצמה האישית, המנהיגות והתרומה לעם ולמדינת ישראל . התוכנית נקראת על שמו של אל"מ דרור וינברג הי",ד מח"ט חברון שנהרג בפיגוע התופת בציר המתפללים בחברון.

ראש העיר אמר  לתלמידים כי הם חלק מפניה היפות של אשדוד ומנהיגים לעתיד וכי  העיר כולה והוא בראשה "גאה בכם ובעשייתכם" הוא ציין לשבח את הרב מעוז שוורץ, מוביל התכנית שמחנך את תלמידיו לקחת אחריות ולחשוב על הזולת,"

התלמידים התרגשו מהמחווה והודו עליה. "בסך הכל הרגשנו צורך לחזק את ידי בעלי העסקים שבמשך כל השנים משרתים את תושבי העיר והיו במצוקה. באנו לעודד ולהבטיח כי יש תקווה וכי תושבי העיר ישובו  לקנות  " אמר נהוראי אמסלם, תלמיד כיתה י"א.

הרב שלום מלול, אמר כי בישיבת אמית מחנכים את התלמידים לקחת אחריות ולחשוב על הזולת, "אנחנו מאמינים כי החינוך למנהיגות חייב להתחיל מבית הספר. הנוער שלנו מסוגל לחולל נפלאות , הוא רק צריך להאמין בעצמו – בידיו לשנות את העולם"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך