מתי מומלץ לפנות לעזרתו של עורך דין פלילי בתל אביב?

הסתבכות במעשים פליליים, היא על פניו נושא שמרוחק מאוד מאורחות החיים של אזרחים רבים בישראל. ואולם, לעיתים רבות מאוד, במיוחד בשנים האחרונות, אזרחים מן השורה מוצאים את עצמם נעצרים בטענות שונות של המשטרה ונאלצים להוכיח את חפותם בבית המשפט.

אלו הם אירועים קשים מאוד, מבלבלים ומלאי חרדה, לאנשים שמעולם לא הגיעו להתקלות עם רשויות החוק. במצבר כזה חשוב מאוד לפנות לעזרתו המקצועיות של עורך דין פלילי בתל אביב. עורך הדין הוא לא רק הפנים שלכם אל מול רשויות החוק, אלא גם איש הסוד שלכם ברגעים הכי קשים ומאתגרים של ההליך הפלילי.

עורך דין פלילי בתל אביב – ייצוג הולם נכון בכל אירוע

העיקרון המוביל של עורך דין פלילי בתל אביב הוא לאפשר לכל אדם באשר הוא לקבל את הזכות להליך משפטי הוגן. ועל כן, תפקידו של עורך הדין, בכל שלבי הפעילות הוא לבחון כמה רבדים של ההליך הפלילי:

  1. בהתקשרות בין המשטרה לחשוד עורך הדין מוודא שמתנהלים הליכים שמכבדים את זכויות הפרט. למשל, שעות חקירה מקובלות, הליכי חקירה שלא פוגעים בחשוד ושיח מכבד ומתועד של כל החקירה. 
  2. בטיפול בבירוקרטיה שקשורה לכל ההליך הפלילי. כל מה שקשור להגשת כתב האישום והטיפול מסמכי שחרור ממעצר, הוא תחום האחריות של עורך הדין. המייצג מוודא שאתם משוחררים למעצר הבית בדיוק לפי הוראות השופט. כמו כן, המייצג הוא זה אשר קורא את כתב האישום ולומד את בסיס הטענות של התביעה. 
  3. בייצוג הלכה למעשה אל מול השפוט בהליך המשפטי. שם תפקידו של עורך דין פלילי בתל אביב הוא להציג את חומרי הראיות באורן של טענות ההגנה ולהביא לידי ביטוי את כל אותן הטענות שלכן. זאת, על מנת לאפשר הליך הוגן ותוצאות משפט שהולמות את חומרת העבירות בהן אתם מואשמים או שעליהן אתם נשפטים.

ניהול תיק משפטי פלילי – היא משימה מקצועית מורכבת

כמו כל הליך משפטי אחר, גם בתחום הפלילי ישנן כמה וכמה נישות פעילות של עורכי הדין. על כן, למן הרגע הראשון שבו אתם מוצאים את עצמכם תחת מעצר או תחת חקירה במשטרה אתם רוצים לברר כמה שיותר מוקדם מה הן ההאשמות עצמן, ולפיהן לפנות לעורך הדין הפלילי המכיר את רזי החוק בתחום זה. כך, כל פעולה שתיקחו תהיה אחראיות והיא תשפיע על תוצאות ההלכים לטובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך